Gå til innhold

Russiske stridsvogner i kamp (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

T72 Balkans On Fire ser veldig bra, ut midt i blinken for meg. Grafikken ser enormt bra ut på enkelte skjermbilder og det er de fineste trær og himmel jeg har sett i PC spill fram til nå.

Kommer nok til å kjøpe det, jeg har vært på jakt etter bra tankssimulatorer i lang tid nå. Det er lenge siden jeg jeg har sett noen som ser ut til å være basert på ekte simulator med skikkelig kvalitet.

Lenke til kommentar

Spilte den russiske demoen da den kom ut, synes spillet virka bra. Er ikke ofte det kommer en skikkelig tanksimulator i stedet for en tankFPS som det er et par av. Var stilig etter kampen da du sjekka slagmarka for å finne ut hva av kuler hadde havna hvor osv.

 

Selv om demoen her er på russisk, så kan jeg egentlig anbefale å prøve den. Skal ligge et par bilder på forumet til spillet med oversatte menyer og keyconfig. Virker som om de kanskje har bytta forum siden den gang dog, så kan være vanskelig å finne. Med instrukser for hånden er det bare å dundre av gårde så fort du finner knappen for å sette tanksen i gir! ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...