Gå til innhold

Ukens flørt: W21CA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd at vi ikke ser snurten av telefoner som dette til salgs.

Ikke foreløpig ihvertfall.

Man kan for øvrig bruke det asiatiske mobilmarkedet som en liten krystallkule. Enhetene de spaserer rundt med der nede tilsvarer noenlunde det vi kommer til å få her i vesten et par år fram i tid.

 

Jeg er sannsynligvis ikke den eneste som får lyst til å flytte til østlige strøk. :)

Lenke til kommentar
Men spesifikasjoner skulle vi ikke få vite noe om...? Megapixel kamera? Minnekort? 3G/Edge? Batterilevetid?

Vi holder oss på et lavt nivå når det kommer til å oppgi spesifikasjoner i ukens flørt. Dette er først og fremst fordi bildene er hoveddelen av spalten. For det andre så er det ikke alltid like lett å grave frem en omfattende liste med spesifikasjoner når man bruker kilder som utelukkende består av asiatiske symboler.

 

Akkurat denne telefonen har vi imidlertid skrevet litt om før. :)

Lenke til kommentar
Fineste telefonen i Ukens flørt på lenge. :love:

Det kan nok diskuteres...

 

 

Denne var uansett diggbar!

Enig med rexton i at den likna litt på Sf65, men skjermen er utrolig mye bedre.

Om den kommer til Norge eller ikke bryr meg vel i toeræn siden denne kommer til å koste mer enn jeg er vilig til å betale(og makter å betale) hehe..

Lenke til kommentar
Vi holder oss på et lavt nivå når det kommer til å oppgi spesifikasjoner i ukens flørt. Dette er først og fremst fordi bildene er hoveddelen av spalten.

Forstår det, men å bare nevnt i en bisetning at telefone hadde 2mpix kamera, minnekort og kongeskjerm. Og sagt, dere kan forøvrig lese mer om den i vår tidligere artikkel eller no. Forventer ikke en lang liste med spesifikasjoner, bare en hurtig infosetning for å vite om det bare er design telefonen kan by på, eller om den er "not just a pretty face". :yes:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...