Gå til innhold

Omtale av Tribes: Vengeance (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som ekstrem fan av Tribes2 vurderer jeg T:V ikke som et spill som står alene men som en eventuell forbedring av T2.

 

Her går T:V rett på trynet og jeg har enda ikke møtt noen i T2 samfunnet som ikke mener det samme.

 

Man kan kanskje spekulere i at folk som er veldig fans av en ting automatisk er fiendtlige til en ny ting, men det er faktisk ikke så enkelt i dette tilfellet.

 

T:V har blitt en litt feig, simplistisk og utrolig mye mer endimensjonal versjon av T2 som bevisst er laget for "å nå ut til et bredere publikum" Men hvor det eneste de egentlig har klart er å strippe vekk de fleste av de tingene som gjør at T2 virkelig fremstår som et spill med egne kvaliteter og erstattet de med et, totalt sett, mye dårligere spill på absolutt alt unntatt grafikk.

 

Jeg har enda ikke sett noen ta et helt glimrende spill (De beste spillene er aldri de mest tilgjengelige for ALLE) Og lage en "mer tilgjengelig versjon" Uten at de samtidig har ødelagt hele spillet. T:V er ikke noe unntak. Total Annihilation som ble til TA: Kingdoms er et annet grelt eksempel på akkurat det samme.

 

Jeg tror T2 fikk halvlunkne kritikker hos noen kritikere når det kom, til tross for at det etter min mening er det spillet som kommer nærmest perfeksjon av alle spill som har vært laget uansett sjanger. T:V er et mye dårligere spill og får selvfølgelig knallkritikker (?) slik at profetien om at markedsstruktureringen kan bli oppfylt.

 

Hvis dere vil ha meg unnskyldt nå, tror jeg at jeg skal krype bort i et hjørne og kaste opp.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det ragdoll-fysikk på Tribes - Vengeance? (slik som på Far Cry, HL2, Max Payne 2, DOOM3 etc.)

 

EDIT: Ja, det var det visst. Ikke akkurat verdens beste fysikk, men den er helt grei.

 

Noe annet jeg lurer på, er Tribes - Vengeance mer et lag-basert spill eller stand alone? (Singleplayer)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...