Gå til innhold

Anarchy Online: Alien Invasion slippes i dag (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er den andre ekspansjonspakken til Anarchy Online klar. Etter suksessen med Shadowlands rettes nå blikket mot stjernene, hvor romvesener kikker tilbake.

 

<a href="http://gamer.no/art.php?artikkelid=9807">Les artikkelen her</a>

Det er den 3 ekspansjonspakken til Anarchy Online. Notum Wars var den første, Shadowlands den andre, mens Alien Invasion er den tredje.

 

Må si jeg gleder meg til Alien Invasion kommer i posten, forhåndsbestilt så da får jeg 10 "l33t"'er med på kjøpet :D

Lenke til kommentar
Notum Wars er en "booster pack", ikke en ekspansjonspakke, derav EP1 brukes om Shadowlands og EP2 om Alien Invasion.

Anarchy Online (AO) is a science fiction themed massive multiplayer online roleplaying game (MMORPG). The first two expansion packs, Anarchy Online - Notum Wars and Anarchy Online - Shadowlands , have received high praise and won 20 international awards. The 1st of September Funcom launches the anticipated Anarchy Online - Alien Invasion .

 

Fra www.anarchy-online.com

Lenke til kommentar

Funcom sier til VG at AI har solgt veldig bra :-D

 

Håper det kommer mange nye spillere og at de blir å trives godt!

 

Litt farlig hvis byene og aliensene blir alt for org-baserte. Hmm det kommer sikkert en masse nye newbie-orgs, og masse nye søkere til etablerte orgs.

 

 

Det kule er også at Funcom planlegger å selge AI fra nett allerede i dag

 

http://forums.anarchy-online.com/showthrea...813#post2937813

 

 

Jeg lurer på om pakka mi er stoppa i tollen eller noe, bestilte fra play.com. Ja ja, da får jeg AI til konto nr2 også, like greit :-)

Lenke til kommentar

Vel hurra for Funcom sier nå jeg selv om de ikke holdt det de lovte ang AO.

 

De fikk en trøstesløs start og ble vel tvunget til å tenke en smule mer skal vi si pragmatisk ganske kjapt og innholdet ble til dels skyllet ut med oppvaskvannet.

 

Men når det er sagt var AO først ute med masse fete features og at det nå endelig kommer en felles fiende tror jeg kan være en kult ting for å konkretisere settingen en smule.

 

Kan ikke huske noe annet mmorpg hvor det faktisk var morro å gå på nattklubb kun for å gå på nattklubb og jeg spilte en soldat karakter ganske lenge som var head of security i et guild og som hadde sin egen sexy sekretær, spilt av en amerikansk dame, utstyrt med undertøy til millioner betalt av meg.

 

Hehe.. det er ganske søte minner.

 

Lenge leve patriotismen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...