Gå til innhold

TrackMania kommer til Norge (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg angret på kjøpet, syntes det ble kjedelig etter en kort stund.

synes sammenligningen med stunts litt feil ettersom jeg mener at crashday minner mye mer om gode gamle stunts

Lenke til kommentar

Forsent. De fleste gamere som er (les var) interresert i spillet har enten fått det fra utlandet fysisk, eller elektronisk (bittorrent e.l.). Når en lager en så stor gap mellom release datoer i samme kontinent kan en ikke forvente å selge noe særlig eksemplarer.

 

Håper bransjen vil en gang bli enig med seg selv at de trenger kun 1 release dato for asia, 1 for europa, 1 for amerika.

 

(se bort fra de 2 siste linjene dersom du mener det er sunt med bittorrent trafikk)

Lenke til kommentar
Forsent. De fleste gamere som er (les var) interresert i spillet har enten fått det fra utlandet fysisk, eller elektronisk (bittorrent e.l.).

Har du dekning for disse bastante uttalelsene? Hvis så mange har fått det fra utlandet eller lastet det ned, hvorfor får vi dra drøssevis med henvendelser om en lanseringsdato i Norge, samtidig som en hel rekke forumbrukere har sittet å ventet på dette lenge?

 

I tillegg er det fremdeles mange tusen mennesker som ikke engang har hørt om Trackmania, og med litt markedsføring i Norge vil spillet bli enda mer kjent. Du må skjønne det at selv om du har en rask og stabil Internettlinje, og kanskje også er godt vant med å kjøpe spill fra utlandet via Internett, så er det en god del mennesker der ute som ikke har de mulighetene. :-)

Lenke til kommentar
jeg angret på kjøpet, syntes det ble kjedelig etter en kort stund.

synes sammenligningen med stunts litt feil ettersom jeg mener at crashday minner mye mer om gode gamle stunts

Er det orginalen du har? Har hørt av Kiff (som jeg kjenner) at spillet er utrolig bra. Kanskje jeg kan kjøpe din for en billig penge?? ;);)

Lenke til kommentar

Uttalelsen min var gjerne litt aggresiv. Den er rettet mot bransjen generelt, bare se på film-bransjen. Eu er nå på vei til å presse filmbransjen til å fjerne sone-kodingen på dvd. Lykkes de der vil vi nok se noe av det samme på spill siden. Er vel en grei måte å slakte piratbransjen på, er det ikke det ? Samtidig som det bidrar til høyere flyt på postordre, og dermed høyere konkurranse. Det klart at våre kjære politikere ønsker det ikke slik, de ønsker ikke vi skal kjøpe varer for mer enn 200,- ellers blir det straff. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
jeg angret på kjøpet, syntes det ble kjedelig etter en kort stund.

synes sammenligningen med stunts litt feil ettersom jeg mener at crashday minner mye mer om gode gamle stunts

Er det orginalen du har? Har hørt av Kiff (som jeg kjenner) at spillet er utrolig bra. Kanskje jeg kan kjøpe din for en billig penge?? ;);)

beklager, har kvittet meg med et.

anbefaler deg å laste ned demoen av det, hvis du liker spillet så er det ikke verre enn at du enten venter til det kommer til norge, eller så bestiller du fra utlandet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...