Gå til innhold

Omtale av Victoria: Empire Under The Sun


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare kommentere litt på denne her. Om du hadde tatt en tur innom Paradox forumene, hadde det straks slått deg at disse for eksempel befolkningsvekst feilene er rettet opp / under rettelse. Paradox har vert veldig flink til å følgte opp spillene sine – Noe som er et must, ettersom spillene inneholder et flust av feil ved lansering…

 

Annen ting, mulitplayer kjedelig? Nah… Single Player er kjedelig. Multiplayer er utrolig kjekt, planlegge skumle planer for å kjøre kompisen i enden av rommet konkurs…

Lenke til kommentar

At problemet er under rettelse holder ikke når jeg annmelder spillet nå. Jeg er godt klar over at Paradox er gode til å følge opp spillene sine. Det er grunnen til at jeg ventet til versjon 1.02 før jeg omtalte spillet. Selv om de er gode til å følge opp spillet er det ingen unnskyldning for å utgi spill med mange bugs. Det er egentlig utilgivelig å gjøre det. Når det kommer til multiplayer er det fint å høre at du synes det er morsomt, men jeg tror det er mange med meg som er enig i at det veldig fort blir langvarig og relativt kjedelig. Spillet er konstruert som et singleplayerspill, også har de slengt på en multiplayer som er nesten helt lik bare at du kan spille mot mennesker. At det er så å si umulig å finne noen å spille mot gjør ikke det hele noe bedre.

Lenke til kommentar

Med entusiasme, med vilje. Landet mitt skal bli større og kraftigere enn de andres. Spilte faktisk Victoria på et lan under 1.01 patchen, en 5 spillere. Kjekt. Mulitplayer oppfølgingen over nettet er elendig, "Valkyrinet" er ikke mye å skryte over.

 

Okey, så multiplayer er som singleplayer mot mennesker? Ville heller sakt at Singpleplayer her er multiplayer uten mennesker. Spillet er enkelt og greit ikke så veldig kjekt mot bare AI'en. Det er mot AI kun spillet blir ensformig, ikke i flerspillermodus... Man blir sjeldent overrasket over en AI handling, eller mangel på handlekraft.

 

" At det er så å si umulig å finne noen å spille mot gjør ikke det hele noe bedre. "

Hva har man åpne venner til.

 

Men at spillet ikke er fult så multiplayer vennlig som f.eks. Warcraft, CS har noe med spill sjangeren...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...