Gå til innhold

Foto

No Man's Sky-utvikleren åpner for Switch-versjon av romspillet

4 svar i denne tråden

#1 AfterGlow

AfterGlow

Skribent, Gamer.no

• Medlemmer
  • 6 553 innlegg
  •   29. juni 2006

Skrevet 11. august 2019 - 06:54

diplo.300x169.png

– Jeg elsker Switchen.

No Man's Sky-utvikleren åpner for Switch-versjon av romspillet
  • 0
Eigil Knudsen
Skribent, Gamer.no, Hardware.no
eigil@gamer.no

#2 Guybrush 3pwood

Guybrush 3pwood

Bruker

• Medlemmer
  • 618 innlegg
  •   11. januar 2017

Skrevet 11. august 2019 - 19:53

Litt off topic, men når man kjøper en nintendo switch, får man med en engelsk lader(stikk) med løs adapter fra engelsk til norsk stikkonakt? Jeg fikk det. Ser når man skal kjøpe en ekstra lader på elkjøp nå så er kontakten norsk uten adapter.
  • 0

#3 Dragen

Dragen

Bruker

• Medlemmer
  • 7 431 innlegg
  •   17. mars 2004

Skrevet 11. august 2019 - 20:40

Litt off topic, men når man kjøper en nintendo switch, får man med en engelsk lader(stikk) med løs adapter fra engelsk til norsk stikkonakt? Jeg fikk det. Ser når man skal kjøpe en ekstra lader på elkjøp nå så er kontakten norsk uten adapter.

Kjøper du Switch i Norge eller fastlandseuropa, så får du USB-adapter med europlugg.

• 0

God påske!

Blogg

#4 Guybrush 3pwood

Guybrush 3pwood

Bruker

• Medlemmer
  • 618 innlegg
  •   11. januar 2017

Skrevet 11. august 2019 - 21:23

[/quote]
Kjøper du Switch i Norge eller fastlandseuropa, så får du USB-adapter med europlugg.
[/quote]

Jeg kjøpte min på Power. Esken hadde vært åpnet, det så jeg for at under de runde tapene på esken så var det noen mindre runde som var skåret av, ikke at det er relevant for powersupplyen.
På esken så står det både hac-002(eur) og Hac-001(eng) angående powersupplyen, og det er også bilde av begge, at man ikke må prøve å stikke eur i eng og motsatt, selv om det ikke går. eur er bare en dings man stikker i den engelske. Som en reiseadapter på en måte. Er det gråimport kanskje? Nintendoen har ikke norske menyer men vet ikke om noen har det....
  • 0

#5 Guybrush 3pwood

Guybrush 3pwood

Bruker

• Medlemmer
  • 618 innlegg
  •   11. januar 2017

Skrevet 11. august 2019 - 21:35

[quote name='Guybrush 3pwood' timestamp='1565555006' post='25031748']
[/quote]
[/quote]

Jeg kjøpte min på Power. Esken hadde vært åpnet, det så jeg for at under de runde tapene på esken så var det noen mindre runde som var skåret av, ikke at det er relevant for powersupplyen.
På esken så står det både hac-002(eur) og Hac-001(eng) angående powersupplyen, og det er også bilde av begge, at man ikke må prøve å stikke eur i eng og motsatt, selv om det ikke går. eur er bare en dings man stikker i den engelske. Som en reiseadapter på en måte. Er det gråimport kanskje? Nintendoen har ikke norske menyer men vet ikke om noen har det....
[/quote]

Ser norsk ikke er støttet enda så se bort fra den...
  • 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere