Gå til innhold

FEATURE: Kan livet som ensom, gammel bonde bli et godt mobilspill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra at du skriver om mikrotransaksjonene. Det jeg savner litt er litt mer spesifikt om hvordan mtx-modellen deres er.

Er det den kyniske varianten med at ting går raskt i starten, men vesentlig tregere etter hvert slik at du må kjøpe boosts? Er det permanent boosts (f.eks. permanent 2x to all earnings)? Er det type kjøp en pakke med garantert en ultralegendary hero? Er det kjøp av flere brett? osv...

Enkelte av disse avinstallerer jeg med en gang jeg oppdager dem, uansett hvordan spillet er forøvrig.

(Jeg liker best de av typen permanente bonuser. Da føler jeg at jeg "kjøper" spillet.)

Lenke til kommentar

Bra at du skriver om mikrotransaksjonene. Det jeg savner litt er litt mer spesifikt om hvordan mtx-modellen deres er.

Er det den kyniske varianten med at ting går raskt i starten, men vesentlig tregere etter hvert slik at du må kjøpe boosts? Er det permanent boosts (f.eks. permanent 2x to all earnings)? Er det type kjøp en pakke med garantert en ultralegendary hero? Er det kjøp av flere brett? osv...

Enkelte av disse avinstallerer jeg med en gang jeg oppdager dem, uansett hvordan spillet er forøvrig.

(Jeg liker best de av typen permanente bonuser. Da føler jeg at jeg "kjøper" spillet.)

 

Jeg skal ta det med der jeg tenker det er nødvendig.

 

Takk for godt innspill!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...