Gå til innhold

TEST: Samsung Gear IconX (2018)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betalte vel ganske nøyaktig 90kr inkl frakt fra Wish for noe bluetooth plugger. Den typen med ledning som går bak nakken mellom pluggene. Og magnet bakpå pluggene så de hektes sammen når de henger rundt nakken.

Ganske imponert over lyden (spesielt for prisen) og jeg er kresen på lyd. Og de holder 4-5 timer uten stress.

Spar heller penger. Lyd er uansett ikke Samsungs sterke side.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Betalte vel ganske nøyaktig 90kr inkl frakt fra Wish for noe bluetooth plugger. Den typen med ledning som går bak nakken mellom pluggene. Og magnet bakpå pluggene så de hektes sammen når de henger rundt nakken.

Ganske imponert over lyden (spesielt for prisen) og jeg er kresen på lyd. Og de holder 4-5 timer uten stress.

Spar heller penger. Lyd er uansett ikke Samsungs sterke side.

 

Samme her, Q et eller annet. Kjøpte sony mdr xb50bs 5-6 uker tilbake. Ligger på 8-9 hundre kr for det meste. Ikke fornøyd med tanke på prisen. Fordelen er NFC, rask tilkobling. Men byggekvaliteten er elendig, volum og av og på knappene detter plutselig av. Første Google tråden jeg fant var femti andre personer med samme problemet. Kontaktet Sony, fikk beskjed om at det trolig ikke gjaldt som garantisak.nå har volumknappen detti av.. Veldig skuffende kundebehandling. Har Sony mdr 1000x og er fornøyde med de, men skeptisk generelt.

 

Nå er jeg fristet til å prøve noen av disse nye typene, men for å være ærlig ser jeg ikke helt problemet med å ha den ene tråden rundt halsen. Og lydmessig er også de til 100-200kr på AliExpress mer enn bra nok. Får se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...