Gå til innhold

Den selvtørkende jakken fra «Tilbake til fremtiden» er blitt virkelighet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første så virker dette ganske teit og meningsløst (min mening selvfølgelig!!!).

For det andre så er det bare 12.000 USD som mål og April 2017 som leveringstid, høres ut som om det er ment å bli en flopp før det i det hele tatt har startet :p

 

Edit; Ser nå at TEK har tatt feil av leveringstiden med et helt år.

Endret av Belphegor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Masseproduksjon koster å sette i gang, batterier koster, kompressorene koster etc. Enten så blir det veldig laber kvalitet eller så blir det en flopp. Hvis dette skal gå og kvaliteten skal blir bra så må de ha massevis av forhåndsbestillinger (kapital) og produsere i et enormt antall for å få ned prisen. Jeg regner med at det skal være profitt på det her også :p

 

Jeg fikk meg hvertfall en liten :lol: av den artikkelen.

 

Poenget er vel at det er snakk om 15.000 USD de har samlet inn, litt over 100.000,-, som er veldig lite og de som har donert 150 USD får en jakke. Da er det 100 jakker som må lages og delene og produksjonen får ikke en veldig lav pris når det er snakk om så små kvanta. Med dårlig nok kvalitet så går det nok, men da går de nok konk ganske raskt alikevel :p

Endret av Belphegor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hvordan vil scenarioet der en ramler på sjøen fortone seg da? Sånn fra der en har kommet seg på tørt land igjen, det er 2 grader pluss, sludd og en skal tørke jakken.

Lenke til kommentar

For det første så virker dette ganske teit og meningsløst (min mening selvfølgelig!!!).

 

For det andre så er det bare 12.000 USD som mål og April 2017 som leveringstid, høres ut som om det er ment å bli en flopp før det i det hele tatt har startet :p

 

Edit; Ser nå at TEK har tatt feil av leveringstiden med et helt år.

 

Hei. Artikkelen ble skrevet rett før nyttår, så "april neste år" er altså "april i år". Feilen er rettet nå. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...