Gå til innhold

A360 er Polars første med optisk pulsmåler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

 

Men GPS har den ikke, og taper seg dermed i funksjonalitet på en minst like nyttig egenskap.

Antakelig har den GPS hvis den brukes med blåtann mot en mobil.

Jeg har et H7 pulsbelte og brukt sammen med Polar app og mobilen får den GPS-funksjonalitet. legger inn ruta sammen med pulsdata på mobilen.

 

Jo, men det blir jo tungvint. Blir jo det samme som å gå 10 år tilbake det og bruke en ekstra gps-boks med blåtann i bilen for å få TomTom på en smarttelefon til å fungere skikkelig.

Mange inkludert meg selv bruker jo pulsklokke for å slippe å drasse på mobilen under treningen. Hvis en likevel vil ha med seg mobilen på trening kan en jo skippe pulsklokka så lenge en får koblet opp pulsbelte til mobilen, ellers blir det dobbelt opp. App'ene er jo blitt avanserte nok til å erstatte pulsklokka for mange brukere.

Nei...dagens pulsklokker bør ha GPS innebygd uansett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Men GPS har den ikke, og taper seg dermed i funksjonalitet på en minst like nyttig egenskap.

Antakelig har den GPS hvis den brukes med blåtann mot en mobil.

Jeg har et H7 pulsbelte og brukt sammen med Polar app og mobilen får den GPS-funksjonalitet. legger inn ruta sammen med pulsdata på mobilen.

 

Jo, men det blir jo tungvint. Blir jo det samme som å gå 10 år tilbake det og bruke en ekstra gps-boks med blåtann i bilen for å få TomTom på en smarttelefon til å fungere skikkelig.

Mange inkludert meg selv bruker jo pulsklokke for å slippe å drasse på mobilen under treningen. Hvis en likevel vil ha med seg mobilen på trening kan en jo skippe pulsklokka så lenge en får koblet opp pulsbelte til mobilen, ellers blir det dobbelt opp. App'ene er jo blitt avanserte nok til å erstatte pulsklokka for mange brukere.

Nei...dagens pulsklokker bør ha GPS innebygd uansett.

 

 

Det er din mening og fasit for deg, andre kan ha en annen mening.

Ellers enig i at app kan erstatte pulsklokka for en del.

Selv om dette blir litt merkelig for deg som er opptatt av å ikke ha med mobilen.

 

Hver enkelt får bedømme, jeg sa heller ikke at det var den beste løsningen.

Er det noen som bruker armbåndet på tur eller sykkeltur og ikke er så opptatt av å ikke ha mobilen med er det en løsning.

 

Nå blir nok dette en mer teoretisk diskusjon, siden det ser ut som ikke A360 kan overføre via BT.

 

Merknad: Usikker på hva og hvilke funksjoner A360 dekker, den som kjøper den bør sjekke dette.

Det står noe om at BT muligens kommer i DC rainmakers test. Han er ikke så positiv om A360.

Her er DC rainmakers test som går mer i dybden:

http://www.dcrainmaker.com/2015/12/polar-a360-depth-review.html

Endret av smartphone
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...