Gå til innhold

Forslag til App


Anbefalte innlegg

Hei

 

Tilbringer nå vinterferien min i nord, er ikke så veldig mye å gjøre her! Så jeg lurte på om dere hadde noen forslag til en app jeg kunne startet på som ett prosjekt. Bruker xcode og har allerede en app ute på Appstore. Vet ikke om dette er under riktig kategori, Men jeg satser på en app for Ipad/Iphone. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er du interessert i da? Vil det ikke være enklere å lage en app med noe du er interessert i.

 

Jeg kunne tenke meg en prisguide.no app.

 

Hva med en app hvor du fant tilbudsbladene som kommer i posten. Disse ligger jo ofte på forskjellige siter på nettet.

 

En app hvor man finner info om det som heter kvalitetsklubb for fotballklubber. Samt nyttige treningsøvelser for barne og ungdomsfotball.

Lenke til kommentar

Hva er du interessert i da? Vil det ikke være enklere å lage en app med noe du er interessert i.

 

Jeg kunne tenke meg en prisguide.no app.

 

Hva med en app hvor du fant tilbudsbladene som kommer i posten. Disse ligger jo ofte på forskjellige siter på nettet.

 

En app hvor man finner info om det som heter kvalitetsklubb for fotballklubber. Samt nyttige treningsøvelser for barne og ungdomsfotball.

 

Jo, selvfølgelig er det det! Men jeg lurte på om dere andre her inne hadde noen ønsker :)

 

 

En prisguide app ja, tenker du bare sånn at du får opp mobilsiden som man får vis man går på prisguide.no? eller tenker du en litt mere avansert app hvor man kan søke etter spesifike ting?

 

Hva er "Kvalitetsklubb for fotballklubber"? Med treningsøvelser, mener du fotballøvelser/dribling osv? eller bare for å "holde" helsa?

Lenke til kommentar

Det fantes engang en norsk side med alle webshop(data) uken's tilbud. Den brukte jeg tit og ofte men den ble mer å mer ubrukelig (ikke oppdatert tror jeg).

 

Så ja en prisguide / ukens tilbud / flyers (det må bli oppdatert manuelt) om en ska ta prisene ut av flyers osv.

 

 

The sky is the limit ;)

Lenke til kommentar

Det fantes engang en norsk side med alle webshop(data) uken's tilbud. Den brukte jeg tit og ofte men den ble mer å mer ubrukelig (ikke oppdatert tror jeg).

 

Så ja en prisguide / ukens tilbud / flyers (det må bli oppdatert manuelt) om en ska ta prisene ut av flyers osv.

 

 

The sky is the limit ;)

Kan jo alltids prøve på det! men jeg lover ikke at resultatet blir perfekt :) har du noe mer ønsker ang denne appen?

Lenke til kommentar

Bare en observasjon om hva som er mulig, installerte AVG internet security, etter det om jeg var på amazon, ebay eller komplett så fikk jeg opp "Spar 200kr ved å kjøpe hos la oss si netonnet" da må vi kansje over på at det blir et softwear som de har installert som jeg ikke var klar over. For det var i browseren det kom opp..

 

 

Det finnes heller ikke en remote (wifi) som du kan styre pcn ifra som er åpen nok til at den kan gjør hverdagen enklere. La oss si du ligger i sengen og har lyst å åpne whatever så burde det enkelt blitt gjort ifra wifi og telefon. Next movie, open C:\"softwear", Desktop , Panic button, <- linket til et ikon på din telefon.

 

Vet at XBMC har remote som funker bra inne i programmet men den er helt hjernedød i windows?

Kansje du ikke får lov av windows men hvem bryr seg? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

1. Trygghetsalarm. Noe som varsler en venn eller to om man ikke slår av alarmen. Det finnes noe på markedet men...

 

2. Nærmeste hjertestarter. Jeg tror myndighetene jobber med en slik app slik at man ser hvor nærmeste hjertestarter er. Bedrifter og idrettslag kan legge inn sin hjertestarter på kartet.

 

3. Internasjonale nødnummer. En app hvor man velger landet man er i, for så å få en oversikt over nødnummer til brann, politi og ambulanse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...