Gå til innhold

– Dyslektikere blir forstyrret av bilder på skjermen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bra dere kom med en diger "FUCK YOU" til alle med dysleksi når dere kom med anti-adblock da.

Hei, Rudde!

 

Prøv Readability, som vi nevner i bunnen av artikkelen. :)

 

- Niklas

 

 

Ja, det var absolutt et utrolig fint verktøy som jeg er svært takknemlig for at dere nevner da jeg ikke viste om det fra før. Men det forandrer ikke det faktum at dere kom med et digert fuck you til alle med dysleksi når dere tvang dem til å ha animerte og video reklamer som tar opp 2/3 av skjermen deres rundt det de ønsker å lese.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Bra dere kom med en diger "FUCK YOU" til alle med dysleksi når dere kom med anti-adblock da.

Hei, Rudde!

 

Prøv Readability, som vi nevner i bunnen av artikkelen. :)

 

- Niklas

Ja, det var absolutt et utrolig fint verktøy som jeg er svært takknemlig for at dere nevner da jeg ikke viste om det fra før. Men det forandrer ikke det faktum at dere kom med et digert fuck you til alle med dysleksi når dere tvang dem til å ha animerte og video reklamer som tar opp 2/3 av skjermen deres rundt det de ønsker å lese.

Så hyggelig å høre at du likte forslaget vårt :)

 

For de som lider av dysleksi er det dessverre ikke bare annonser på nettet som er distraherende, men også bilder generelt. Hos oss kan brukere bli Tek Ekstra-medlemmer, og deaktivere annonser hvis de er sjenerende. Så langt har vi ikke tenkt at bildene også kan være et irritasjonsmoment, men kanskje dette er noe vi bør ta til etterretning.

 

Uansett, takk for tilbakemeldinger, Rudde!

 

- Niklas

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Bra dere kom med en diger "FUCK YOU" til alle med dysleksi når dere kom med anti-adblock da.

Hei, Rudde!

 

Prøv Readability, som vi nevner i bunnen av artikkelen. :)

 

- Niklas

Ja, det var absolutt et utrolig fint verktøy som jeg er svært takknemlig for at dere nevner da jeg ikke viste om det fra før. Men det forandrer ikke det faktum at dere kom med et digert fuck you til alle med dysleksi når dere tvang dem til å ha animerte og video reklamer som tar opp 2/3 av skjermen deres rundt det de ønsker å lese.

Skal koste å ha dysleksi. "Pung ut din jævel!"

 

 

Jeg betaler faktisk for VG+ tatt i betraktning at jeg liker Tek mye mer en VG på nesten alle punkter nekter jeg av prinsipp å kjøpe HW ekstra fordi de har reklame-tvang.

 

EDIT: Non tro om dette kvalifiserer for statlige subsidier :innocent:

Endret av Rudde
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...