Gå til innhold

Derfor tviholder de på løsningen du hater


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde Angry Birds Go her om dagen, og er enig at spillet er bra men du verden så irriterende det er med alt det kjøppresset du har her. Du må til og med kjøpe deg energi til slutt for å spille mer enn 10-15 minutter også selv om du holder deg unna all kjøp.

Forstår de godt, når man ser at Candy Crush tjener 6 millioner om dagen, og Farm Day tjener langt mer hver eneste dag.

Men det skulle absolutt vært mulig å spille gjennom et spill uten de derre forbanna IAP's

Endret av nicop
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Pay2win (eller Pay2PlayMore, Pay4EveryUse) er ikke-eksisterende programvare for min del. Helt uaktuelt å prøve noe som er basert på denslags filosofi. Oppdager jeg sånt blir det avinnstallering med en gang. Jeg har bannlyst styggedommen! Håper butikkene får en funksjon som fjerner all slikt fra listene så jeg slipper å få det opp i det hele tatt.

Vurderer for tiden om jeg skal "svarteliste" all programvare fra selskaper som har ett eller flere slike produkter.

 

Misliker in-app reklame også, et jæ..a mas, så kjøper alt jeg bruker, dvs. engangsbeløp. Reklamevarianten er imidlertid kjekk fordi en kan finne ut om ting funker (eller om en f.eks. liker et spill) uten å betale på forhånd. Det er en god ting. Helst hadde jeg sett de opererte med prøveperiode isteden, men jeg kan leve med reklamevarianten.

Lenke til kommentar

Jeg betaler når jeg skaffer meg spillene og der går linjen.

Alle som vil ha betalingsabonnement eller penger underveis, make like a drum and beat it.

 

Spiller Candy Crush Saga og er kommet til nivå 290 uten å betale et øre, jukse eller plage andre. Det er faktisk mye bedre å greie ting, uten å kjøpe seg til seier.

 

Forøvrig finnes det jo muligheter for å sette pinkode på transaksjoner og for de yngste behøver man ikke tilknytte kredittkort.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...