Gå til innhold

Anmeldelse: Cognition: An Erica Reed Thriller Episode 3 (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har generelt ikke vært spesielt enig i noen av anmeldelsene dine angående Cognition, men synes du treffer mye bedre her.

 

At du ikke har sett (eller hørt...) at Raleigh Holmes har vært enestående helt fra episode 1 er for meg en gåte, men bra du har tatt til fornuften nå i alle fall.

 

Trist at grafikk hindrer i å leve deg inn i spillet, men sånn er vel dagens generasjon.

 

Når det skal sies er det flott at du anmelder et spill som bare et par stykker bryr seg om, men kjedelig at spillet blir avfeid som dårlig av Gamers lesere når det "bare" får 7, selv om det feier gulvet med det meste av 9ere og 10ere-spill som Gamer kaster ut.

 

Beste episoden sålangt synes jeg. Veldig bra gåter, og denne episoden er som du sier mer fokusert, noe jeg liker godt . Hoppingen fram og tilbake i tid fungerer flott, og er et smart virkemiddel for presentere gåtene. Bra historie, og ikke så masete lagt opp som forrige episode.

 

Hvis jeg skulle gitt en karakter, så tror jeg nesten jeg ville landa på 8 selv. Gleder meg til finalen.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

At du ikke har sett (eller hørt...) at Raleigh Holmes har vært enestående helt fra episode 1 er for meg en gåte, men bra du har tatt til fornuften nå i alle fall.

 

"Your mileage may vary", som de sier på TV Tropes. Noen ganger har folk forskjellige meninger om hva som er "bra" eller "dårlig".

 

Trist at grafikk hindrer i å leve deg inn i spillet, men sånn er vel dagens generasjon.

 

Det er ikke så mye grafikken som det er animasjonen på figurmodellene. Som regel fungerer det greit, men når de begynner å få spasmer og rykninger i seg midt i en setning eller mens de går fra en del av rommet til en annen begynner jeg å rynke litt på nesa. Grafikk kan se akkurat ut som den vil, for min del. Jeg nyter oftere god pixelkunst enn mye av det jeg ser i "moderne" spill. Jeg har spilt dataspill siden jeg var fire/fem, da jeg fikk en Gameboy, så jeg har sett det meste som finnes av grafikk. Veldig dårlig grafikk kan være en faktor når jeg dømmer et spill, men bortsett fra at figurene ser rare ut, og beveger seg rart, så er grafikken over gjennomsnittet god.

 

Når det skal sies er det flott at du anmelder et spill som bare et par stykker bryr seg om, men kjedelig at spillet blir avfeid som dårlig av Gamers lesere når det "bare" får 7, selv om det feier gulvet med det meste av 9ere og 10ere-spill som Gamer kaster ut.

 

Jeg personlig er veldig kresen med 9ere og 10ere. Har bare gitt én 9er, og ingen 10ere så langt i min "anmelderkarriere". Dessuten liker jeg å spille de mindre spillene, for mange av dem våger å ta sjanser som storspillene ikke nødvendigvis tørr. Likevel, om jeg gir en spill en 7 er det fordi jeg mener at 7 er en god karakter. Det står jo rett under "7: Godt". Og jeg konsulterer alltid "Slik vurderer Gamer spill"-artikkelen før jeg gir en siste karakter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...