Gå til innhold

Racing med 1200 hester (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Det mest utrolige med det hele er jo nettopp at folk driver med dette i virkeligheten.

 

Jeg kan forstå Formel 1, Nascar og Rally, men peise rundt på en bane med en slik virker smått meningsløst på meg. Noe artigere hadde det kanskje blitt om de hadde inkludert hengere...

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Og her trodde jeg at vi skulle få servert V75 RiksToto turbomode

He, he... 1200 hester... Folk hadde slitt med å få til en vinnerbong da gitt.

Lenke til kommentar

Jeg kan forstå Formel 1, Nascar og Rally, men peise rundt på en bane med en slik virker smått meningsløst på meg. Noe artigere hadde det kanskje blitt om de hadde inkludert hengere...

Motiverer jo til videreutvikling, nyskapning og testing av nye teknologier etc. samt. store turbo-dieselmotorer, lastebilunderstell, dekk osv.

Lenke til kommentar

Det mest utrolige med det hele er jo nettopp at folk driver med dette i virkeligheten.Jeg kan forstå Formel 1, Nascar og Rally, men peise rundt på en bane med en slik virker smått meningsløst på meg. Noe artigere hadde det kanskje blitt om de hadde inkludert hengere...

 

Nascar er vel kanskje en av de mest meningsløse bilsporten som er.. Svinge til venstre i 2 timer.

Lenke til kommentar

Nascar er jo enormt mye taktikk mtp. lagarbeid og dragstrøm da, med litt krasjing i 200+ km/t i ny og ned.

 

Helt grei bilsport i mine øyne.

 

Tilbake til topic så er det jo litt vilt i mine øyne at de får de der beistene på 4,5tonn opp til 100km/t på 2.8ish sec, sinnsyke krefter ute å går!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...