Gå til innhold

Lanserer oppfølger til prisbelønt mattespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde første utgaven av spillet, det var moro, men veldig lite utfordrende for en som nesten er ferdig med R2. Men var perfekt for min bror på 10.

 

Håper denne er mer utfordrende.

 

Den er nok ikke ment til noen på ditt nivå, så jeg tviler på at du skal få noen utfordringer.

Endret av joebush
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min datter på 6 år har spillt gjennom Dragon Box uten store utfordringer. Men hun syntes uansett spillet var gøy. Jeg har nå kjøpt Dragon Box 2 som har vist seg å være mye mer spennende og utfordrende. Spillet ser veldig likt ut, men her er mange flere funksjoner. Det føles også mer som matematikk enn forgjengeren. Er imponert over hvor fort ungene faktisk lærer ved hjelp av dette spillet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-239845

R1/R2 student her som ikke har hatt algebra på lenge og merker at jeg ofte sliter med vanskelige oppgaver på grunn av at jeg sitter fast i mellomregninger med relativ enkel algebra. Gjerne i induksjonsbevis.

 

Har ikke noe å tape på å prøve det, så jeg har nå lastet ned Dragonbox 12+ til iPhonen min og begynt å spille. Første kapittel var selvsagt latterlig enkelt, men håper jeg får noen utfordringer på slutten.

 

Spennende konsept i hvert fall og potensielt revolusjonerende for barn og unge.

 

Noen andre som har prøvd det eller har noen erfaringer? :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...