Gå til innhold

BlindSheep // Semi-Vanilla Server


Anbefalte innlegg

BlindSheep

 

Adresse: 176.31.236.198:25580

 

jq6r2v.jpg

 

Dette er en survival server hvor man kan kose seg uten å være redd for at det man bygger blir griefet av andre. Den er utstyrt med Grief Prevention der man enkelt kan sette opp "tomter" rundt det man brygger.

 

BlindSheep er åpen for alle men man må bli godkjent av admin eller mod for å bygge.

 

Det er to videoer man må se vist man ikke har brukt Grief Prevention før. Dette er for å unngå unødvendige spørsmål om hvordan man lager "tomter" osv.

 

For å se tomter eller hvem som eier tomten bruker man en pinne (Stick).

For å lage nye eller endre "tomter" bruker man en Gull spade (Gold Spade).

 

Hvordan man gjør det helt basic:

http://www.youtube.com/watch?v=yA-Eb_PD4SQ

 

Hvordan den virker:

http://www.youtube.com/watch?v=lEQCBuUz5Ns

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fått tid til å spille så mye på dagtid i det siste. Har vært litt periodisk innom på nettene når jeg ikke fikk sove.

 

Håper noen av dere på forumet tar en titt innom, for det hadde vært artig med enda mer folk på serveren. :)

Lenke til kommentar

Har litt info som jeg kom på nå. Serveren bruker Bukkit og det har ikke kommet ut en versjon for 1.5. Om dere har lyst til å spille på serveren frem til den nye oppdateringen til bukket kommer anbefaler jeg at du bruker Magic Launcher.

 

Vist det er slik at dere ønsker å spille 1.5 kan jeg legge den over på det men da kommer ikke Grief Prevention til å være på og ting kan bli griefet vist det er noen som finner på å være uærlige.

 

PS: Sorry for den den dårlige skrive måten min men har fri i dag og hjernen har gått i sleep mode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...