Gå til innhold

Huawei lanserte to nye kruttpakker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg, eller har huawei smeltet sammen en note/galaxy s2 og en iphone, og endet opp med Ascend D2? Har mange likhetstrekk.

Men den ser uansett svært interessant ut. Med såpass stort batteri og med den innmaten, så tror jeg det kan bli en av de beste modellene i 2013. Men det gjenstår jo å se hvordan den gjør seg i test. Huawei har til tider ikke helt klart programvaren så godt, har jeg lest.

Lenke til kommentar

Huawei har virkelig slått på stortromma i år. Telefonen var svært lekker og den hadde gode spesifikasjoner.

 

Enn om jeg tror 6.1" blir i det største laget for mange, sa jeg det samme når Galaxy Note ble lansert og her sitter jeg med Galaxy Note 2 og kunne aldri tenkt med å gå ned i skjermstørrelse.

 

Denne gleder jeg meg til å få prøve.

Lenke til kommentar

Wow så mye lekkert i "storformat" for tida :) har sittet og regna litt på skjermareal, og om jeg går fra Sony Arc S (4,2") til Note2 (5,5"), så er altså arealet 70% større! MEN om vi Mate'n leverer, så vil 6,1" skjerm tilsi en økning på 115% - helt sjukt :D

 

Hadde aldri trodd at jeg skulle kunne vurdert en Sony etter ELENDIG programvare i Arc S, men den kan bli den sterkeste kandidaten når den tross alt har full HD og ikke minst lengre/bedre kamera-avdeling i forhold til Huawei. Til syvende og sist kan det likevel være Note2'en som blir handlet, pga pris og pekepenn.

 

Konkurransen hardner til, og konsumentene gnir seg i hendene :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...