Gå til innhold

Denne norske chipen har verdensherredømme


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet nå at jeg har puls ( i allefall foreløpig i skrivende stund. Har ikke helt skjønt vitsen med det greiene der men skjønner jo at folk må jo seff ha noe sånt (typisk tvshop produkt etter min mening ( der kan man også kjøpe andre unyttige ting som også sikkert kan kobles til med blåtann))

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet nå at jeg har puls ( i allefall foreløpig i skrivende stund. Har ikke helt skjønt vitsen med det greiene der men skjønner jo at folk må jo seff ha noe sånt (typisk tvshop produkt etter min mening ( der kan man også kjøpe andre unyttige ting som også sikkert kan kobles til med blåtann))

 

Hvis du mener pulsbelter nå, så skjønner du ikke bruken av de??

For å kunne trene opp mot prosent av maxpuls sånn at man kan få den fulle effekten av den typen trening man ønsker. Blir litt vanskelig å ta fingrene på halsen og telle til 6 midt i økta.

Also, eb6.jpg?1307463786

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trenger vel ikke vite max puls for å yte optimalt?? Folk hadde ikke sånne klokker på 70-80 tallet, ytet optimalt for det. Trenger vel heller ikke Blutooth for å yte optimalt, ihverfall ikke Blåtann v4. Bare det at folk begynner å bli late, bruker ikke hodet lenger bruker kalkulator og mobil til notater trener ikke hodet, same med pulsklokker - prøver ikke å bli en ting med sin kropp mister linken med underbevissthet, sjekker kun pulsklokka, kalkulator og notaboka. Jeezaz Cryzis, someone can't think a life without radiowave-radiation and electromangnetic fields that damages our nature and cell-processes, people can't feel heartbeat anymore without electric sensors coz they trust electronic more than senses, common senses. Natural humans DNA stopping to evolve unnaturally...

 

Phyltre, skjønner hva du mener, problemet det i dag er at folk begynner å få mindre forståelse for meninger fra andre individer pga. for mye kontakt med data og for mye facebook. Jaja mye dilldall, og kule ting, teite ting, problemet er at folk IKKE vil forstå og IKKE vil inse at moderne ting ødeleger vår natur, til slutt så komuniserer vi kun med datamskiner, spruter sæd i fødeautomater og bruker digitalnarkotika...

 

Jeg er ellerede wikipedia-master, all-data-dings-professor, fantasi-ingenør.

Ska slå av maskina til helvette, og telefonen xD Ska heller gjøre nokå kult og fornuftig. Noe jeg gjorde før jeg fikk data, spillkonsol og internet.

Lenke til kommentar

Det nevnes at det er TI som er Nordic sin største konkurrent innenfor kortavstand radio brikker (som bluetooth). Men der er verdt å få med seg at den avdelingen i TI ble formet av å kjøpe det norske firmaet Chipcon. Så selv om moderselskapet er TI, er Nordic sin største konkurrenten på verdensbasis også norsk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så da kan det hende at blåtann endelig kan brukes til noe fornuftig? Det tok sin tid. Tipper det ligger igjen mye gammelt skrot fra blåtann v1-3. Siden v4 ikke er bakoverkompatibel hadde det vært like greit å skrotet blåtann og heller laget en ny (eller adoptert en eksisterende) standard der man fokuserte på enkelt design og low power fra starten av.

 

"men da må produsentene av tilbehøret levere egne drivere ? og så må produsentene av treningsappene igjen velge å støtte disse driverne"

Så appene må velge å støtte driverne? Like smart som at Word må velge å støtte alle skriverdrivere i verden. Dette kan vel ikke være riktig, da vil jo ikke gamle apps fungere med nye dingser.

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...