Gå til innhold

Pocket Wizard deler sine planer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, dette gir jo muligheter for å få brukt L-358 litt mer aktivt. Jeg er ikke så kjent med PocketWizard, men betyr dette at jeg også kan benytte L-358 som en remote trigger for kamera via MiniTT1/FlexTT5 (også uten blits)? Og i så fall, hva er rekkevidden?

Lenke til kommentar

Bildetekst: "MiniTT1 påmontert et D3 - snart også mulig på etterkommeren"

Hva med d3s, den er jo støttet, og er direkte etter d3. Men fint med mulighet for d4 og andre kameraet også. Så på facebooksidene deres at de fikk tak i utstyret for testing for et par uker siden.

Lenke til kommentar

Hmm, dette gir jo muligheter for å få brukt L-358 litt mer aktivt. Jeg er ikke så kjent med PocketWizard, men betyr dette at jeg også kan benytte L-358 som en remote trigger for kamera via MiniTT1/FlexTT5 (også uten blits)? Og i så fall, hva er rekkevidden?

Rekkevidden er ca. 30 meter (100 feet).

 

Anbefaler deg å lese dette hvis du er interessert:

http://www.sekonic.com/Portals/0/Products/Sekonic_RT-32CTL_PR.pdf

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bildetekst: "MiniTT1 påmontert et D3 - snart også mulig på etterkommeren"

Hva med d3s, den er jo støttet, og er direkte etter d3. Men fint med mulighet for d4 og andre kameraet også. Så på facebooksidene deres at de fikk tak i utstyret for testing for et par uker siden.

Joda, D3s er støttet, men slik jeg ser det så er D4 en etterkommer etter D3-serien, men jeg skjønner hva du mener.

 

Skal vi virkelig pirke, så er jo d3x direkte etter d3...

Endret av H_Treider
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...