Gå til innhold

Samsung med ny Windows-mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende! Mye mulig at dette blir min neste telefon.Hvordan er det med apps på Windows Phone nå om dagen? Nærmer det seg Android og iOS?

 

Tror marketplace har rundt 50k apps. Det er ikke mulig å ta igjen iOS eller android før en brukerbase er på størrelse eller større enn konkurrentene.

Lenke til kommentar
Spennende! Mye mulig at dette blir min neste telefon.Hvordan er det med apps på Windows Phone nå om dagen? Nærmer det seg Android og iOS?
Tror marketplace har rundt 50k apps. Det er ikke mulig å ta igjen iOS eller android før en brukerbase er på størrelse eller større enn konkurrentene.

 

Tror du bommer litt. 1 april var det ca 82 000, og i år så har det økt med ca 10 000 pr mnd. Så det er beregnet at 100 000 vil når i slutten av mai. Så de har nå det 3. største app markedsplassen.

http://allaboutwindowsphone.com/news/item/14554_Windows_Phone_Marketplace_pass.php

Lenke til kommentar

Er på min andre WP7 telefon og må si at jeg har det jeg trenger av apps. Det er utrolig mange apps nå sammenlignet med for 1 år siden.

 

Eneste jeg savner er norske "små-apps" som f.eks. mobilappen til Sparebanken Sogn og Fjordane og sånt som ikke er kommet med enda (det finnes bank-apps fra større norske banker da..)

 

Men det vokser og vokser, så det er nok ikke lenge til apps ikke er en hindring for å bytte fra de to gigantene og over til WP7.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Spennende! Mye mulig at dette blir min neste telefon.Hvordan er det med apps på Windows Phone nå om dagen? Nærmer det seg Android og iOS?
Tror marketplace har rundt 50k apps. Det er ikke mulig å ta igjen iOS eller android før en brukerbase er på størrelse eller større enn konkurrentene.

 

Tror du bommer litt. 1 april var det ca 82 000, og i år så har det økt med ca 10 000 pr mnd. Så det er beregnet at 100 000 vil når i slutten av mai. Så de har nå det 3. største app markedsplassen.

http://allaboutwindo...tplace_pass.php

Ja, mitt estimat var nok litt utdatert. Godt at MS og Nokia satser på utviklerene. Blir veldig spennende å se til høsten med W8 og WP8.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er på min andre WP7 telefon og må si at jeg har det jeg trenger av apps. Det er utrolig mange apps nå sammenlignet med for 1 år siden.Eneste jeg savner er norske "små-apps" som f.eks. mobilappen til Sparebanken Sogn og Fjordane og sånt som ikke er kommet med enda (det finnes bank-apps fra større norske banker da..)Men det vokser og vokser, så det er nok ikke lenge til apps ikke er en hindring for å bytte fra de to gigantene og over til WP7.

 

Mobilappen til SSF er på plass for lengst såvidt meg bekjent :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...