Gå til innhold

- Det er rett og slett ikke sant!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin artikkeltittel.

 

 

 

Ahhhhrg!!! dere skrive:

"Dette er det mest populære programmeringsspråket"

 

Kan dere ikke heller skrive!:

 

"C er det mest populære programmeringsspråket"

 

ER det så vanskelig?

 

Jeg er mektig irritert over alle disse "klikke overskriftene deres", kan dere ikke heller forsøke å opplyse leserene deres i overskriften en å la være å opplyse oss i overskriften for å få oss til å klikke på saken for å finne ut hva saken gjelder.

 

Det gjøre det vanskeliger for oss brukere å bruke sidene deres.

 

En overskrift skal være kort og samtidig gi mest mulig informasjon om saken, så man kan bli opplyst om hva det gjelder, så man kan velge å lese saken om den virker interessant.

Formålet med en overskrifte er da altså ikke å missinformere og skape usikkerhet om saken, så brukeren er nødt til å klikke på alle sakene for å forstå hva saken egentlig gjelder.

 

Jeg har forstått at mange har gjort seg avhenngig av at brukerene klikker på alle mulige linker på sidene deres for at de skal tjene noe på reklamen sin. Men det må da være mulig uten å aktivt forsøke å gjøre brukerenes navigering på siden vanskelig.

 

Jeg vil fra nå av "boikotte" alle "klikke" overskrifter på nettsidene jeg leser og oppfordrer andre til å gjøre det samme.

 

Jeg har begynt å bli temmelig lei av alle disse "klikke nyhetene" som så mange nyhetsider har begynt med, så dette er min lille utblåsning mot denne irriterende praksisen. Derfor er jeg litt unormalt høylytt i denne komentaren.

Så får vi se om det blir tatt til følge...

 

-ESS

 

 

 

Forøvrig:

 

Macmillian-sjefen John Sargent og Penguin Group-lederen John Makinson har også gått ut med lignende uttalelser, og sier anklagene fra justisdepartementet inneholder så mange feil og mangler at de gleder seg til å ta det opp i en rettssak.

Ja, vi gleder oss til å kaste bort penger og tid på rettsaker! :|

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fra artikkelen:

 

Da anklagelsen til justisdepartmentet ble gjort offisiell, ga tre av bokforlagene seg umiddelbart, og inngikk et forlik. Apple og de to bokforlagene Micmillian og Penguin ga seg imidlertid ikke så lett, og har sagt de vil ta saken til rettsalen for å renvaske navnene sine.

 

 

Noen som ikke har hatt rent mel i posen? :hmm:

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...