Gå til innhold

Foretrekker at du bruker iPhone på jobben


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg hata mest med den gamle iPhonen var vel det at skjermen var bitteliten (har Galaxy Note nå :p), oppløsningen var dårlig, kamera var rævva og uten noen som helst instillinger, den var treig og at alt for mange programmer i appstore som kunne vært "free" kosta penger.

Både mamma og pappa har iPhone mens de bruker den som en helt vanlig enkel telefon.

 

iPhone 4s og Galaxy Note koster ca det samme (note'n er 500 kr billigere).

Galaxy har bedre skjerm, oppløsning, prosessor, minne, minnekortstøtte, mulighet til å redigere word dokumenter, kreative wallpaper løsninger, bedre batteri, mye bedre mikrofon og mye mye mer. Jeg merka hvor dårlig iPhone egentlig er etter jeg bytta til Samsung.

 

Dette er min mening og folk har forskjellige.

 

-Rart bedriftene helst vil slippe Android

Lenke til kommentar

De momentene du nevner er viktige for deg som bruker. For en bedrift er prioriteringene en annen. For eksempel vil minnekortstøtte kunne anses som en sikkerhetsrisiko, siden minnekort lett kan komme på avveie. At programvare og telefon koster noen kroner ekstra er ikke like negativt for et firma som får skrevet av kostnadene. Muligheten for skreddersøm av grensesnittet er et tvegget sverd, det vet alle vil som har sittet på teknisk support en gang i livet: "Ser du ikonet øverst til høyre på skjermen?" Brukeren: "Jammen, jeg har ikke noe ikon der, jeg har..."

 

Nå er jeg en relativt glad og fornøyd Galaxy SII-bruker, men til firmabruk ser jeg ikke at jeg hadde kommet dårligere ut med en iPhone 4s.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...