Gå til innhold

HTC One X ? tynn og superrask


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel bare å vente på supertelefonene som kommer da! Men jeg begynte å lure jeg óg, anngående p og e.. til og med facebook sida til HTC og HTC UK har lagt ut bilder som tilsvarer S, V og X. Så hvor i svarte granskauen kommer P og E inn? Skal visst være snakk om en XL om jeg ikke tar feil?

Lenke til kommentar

Er vel bare å vente på supertelefonene som kommer da! Men jeg begynte å lure jeg óg, anngående p og e.. til og med facebook sida til HTC og HTC UK har lagt ut bilder som tilsvarer S, V og X. Så hvor i svarte granskauen kommer P og E inn? Skal visst være snakk om en XL om jeg ikke tar feil?

 

Det er S, V og X. Artikkelen er rettet opp.

 

 

Ser ut som dere trenger mer kaffe står forsatt e serie i artikkelen :p

Lenke til kommentar

HTC har ikke noe spesielt pent design på sine nyere telefoner i alle fall. Disse var i ganske klumpete,

Syns det bare har gått nedover på den fronten med HTC. Når de begynte med Android hadde de virkelig mange fine som eks. Hero og Legend. Hva skjedde?! Sparket de alle de gode designerne?

 

Men om man ser bort i fra design er ikke telefonene så dumme. Kanskje litt i dyreste laget.

Lenke til kommentar

Specsa ser veldig bra ut. Det eneste jeg lurer på er hvor godt et 1800 mAh batteri klarer å drifte en quad core. Synes også at dropbox ikke er noen god erstatning for sd-kort.

 

I tillegg så er jeg skeptisk til Sense 4, det ser ikke bra ut. Har hatt Galaxy Nexus nå et par måneders tid, og det ser finere ut med stock android. Det er så klart ikke noe deal-breaker da man enkelt kan kokkelere customrom selv...

 

 

Hva er det med trenden å sløyfe minnekortspor? Er telefonen såpass fullstappa at det ikke er plass, eller tror dem at forbrukerne ikke trenger det pga "Clouds". Det er jo nå det er gøy med minnekort når 64gb microsd er nede i 750,- og telefonene spiller av 720p/1080p uten å måtte stresse med å rippe om til et mer håndterlig format og oppløsning.

Endret av Lakrisbåt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Synes også at dropbox ikke er noen god erstatning for sd-kort.

Det er det ikke heller. Dropbox lager en kopi av det som ligger på mobilen din, i skyen. Hvis det er dropbok som jeg kjenner den, da.

 

Edit typo.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

One X ser virkelig bra ut. Men jeg syns at Sense skallet bare er i veien. Det samme gjelder LG Optimus 4X. De skulle gjort som Huawei, bare ha stock android. Eneste som er dumt med Huawei Ascend D Quad er at den har Menyknapp istedet for Multitaskknapp.

 

Så da lurte jeg på en ting, var det ikke slik at Google krevde at alle produsenter som leverte mobiler med Android 4, skulle ha muligheten til å kjøre stock android også? Isåfall stiller LG og HTC sterkt for min del, syns stock android er mye bedre.

 

Fint om noen kan bekrefte dette.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...