Gå til innhold

Sniktitt: Huawei Ascend P1S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er meget fornøyd med min huawei u8800. telefon til 1000 kroner, og plettfri overklokking til 1800mhz om ønskelig. får håpe denne imponerer like mye med pris/ytelse forhold

 

men denne var da så tynn at de kan slenge på et tastatur uten at den ser klumpete ut. desire z trenger en oppfølger snart

Lenke til kommentar

Nåja, tror ikke du skal forvente mye forbedring i programvaren til Huawei.

 

 

De lager solide telefoner men i software delen så er de ikke så flinke.

 

Nåja, jeg vil snu det rundt. Mener de er veldig gode på software delen, altså ikke gjort noe som helst utover vanilla android! :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Noen som vet når den kan bestilles her i Norge ? Ser ut til at den blir min neste telefon :)

Søk etter release date på google og du får opp at europeisk lanseringseringsdato er "sommeren", hvor de begynner utrullingen i juni. Når Norge får den er uvisst, men å anta at den kommer mellom slutten av juni og midten av juli tror jeg ikke blir helt feil.

 

Hadde forsåvidt tenkt at dette skulle bli min telefon også, men da jeg leste at den kostet 475 amerikanske dollar i Kina (Rundt 2800 kr i dag) tror jeg denne i Norge med mva blir hakket for dyr til å vurderes over for eksempel Galaxy Nexus.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...