Gå til innhold

Bygge og overclocke Black Refinery - kommentarer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1: Sett inn SSD i ein av dei to øverste, og dvd i ein av dei 4 nederste.

2: Ja

3: Koble den til f_audio, som er til høgre for utgangane(oppe til venstre for kortet)

4: Viftekontrollaren, ettersom du då kan stille inn farta på viftene, istadenfor at dei går på fullt heile tida.

Endret av Hestejente99
Lenke til kommentar

Nei, koble SSD til de hvite SATA-portene og HDD og DVD/CD til de nederste/sorte. De øverste/grå bruker Marvell-kontrollere som ikke nødvendigvis er ideelle for systemdisk.

 

HD-audio kobler du til som anvist og AC97 behøver du ikke:

35004.jpg

 

Du skal ihvertfall klare å kontrollere én av viftene via. hovedkortet/sys_fan. I tillegg har du en pwr_fan som ikke kan kontrolleres samt en 4pins-kontakt nede til høyre på kortet. Tviler på at du får kontrollert en 3pins vifte via denne, men du kan jo prøve. De medfølgende viftene er uansett kun på 1000rpm så de er knapt hørbare på full guff.

Lenke til kommentar

Takk for innspillene

PC ble ferdig i går kveld, så nå har jeg installert Win7 64bit, og en haug med drivere.

 

Sitter og laster 3DMark 11 nå for å kjøre en test før jeg legger inn noen program.

Må dessverre forberede litt jul i dag ;) så jeg får ikke gjort mer før i kveld.

Lenke til kommentar

Ingen spørsmål er for dumme nå - når det ikke fungerer.

Jeg har ikke fått sett mer på dette enda, men skjermkabel var koblet i GTX kortet, og Nvidia drivere installert. Kortet står listet i 3Dmark testen, men er tilsynelatende ikke testet.

 

Kan det være så enkelt som at 3Dmark "freeware" versjonen ikke tester annet enn ett kort?

Klokken er 02:32, så ikke testing nå :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...