Gå til innhold

lesefeil på 'hjemmebrent' DVD


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en DVD backup (ikke kryptert) som jeg har lyst til å brenne på nytt på en DVD-R siden en gammel spiller jeg har ikke spiller +R. Jeg brukte DVD Decrypter og DVD2ONE for å lage backupen, og Copy To DVD for å brenne. DVD backupen funker helt fint på standalone DVD, PS2 og Power DVD på pc'n. Men når jeg prøver å kopiere VIDEO_TS mappen til HD'en får jeg en 'read error' på VTS_01_5.vob helt på slutten. Dette er den siste filen og den er ikke 1 GB som de andre, men 350 MB.

 

Jeg har prøvd med både vanlig kopiering i Windows og DVD Decrypter, men jeg får feil på samme sted. Det er bare snakk om slutten av rulleteksten, men når jeg prøver å brenne med Copy To DVD får jeg først en advarsel om at disken kansje ikke kommer til å funke fordi informasjon i VIDEO_TS.ifo ikke er den samme som selve filene. Jeg skal prøve å bruke skip doctor på DVD'en for å sjekke om det er noe galt, men den originale spiller jo helt fint.

 

BTW: jeg brukte NEC ND 1300a for å brenne/kopiere

 

phew, det ble en ganske lang post, men jeg håper noen gidder å lese den allikevel :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...