Gå til innhold

Samsung Galaxy 3D før jul?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, ser ikke behovet for 3d egentlig, og spessielt ikke i mobil

 

Helt enig! Dette virker helt meningsløst...

Hvorfor i all verden kan de ikke heller få inn ett skikkelig 2D kamera istedenfor dette tullet her ??

 

Nokia er omtrent de eneste som skjønner seg på dette med kamera og bildekvalitet :thumbup:

Og glem LED blits, kjøper ikke en mobil uten Xenon heretter ;)

Lenke til kommentar

Jaja, ser ikke behovet for 3d egentlig, og spessielt ikke i mobil

 

Ikke jeg heller, la oss håpe dette ikke går utover den vanlige skjermkvaliteten.

 

AtW

 

Det må jo sikkert sluke strøm å, blir sikkert deilig å varm itilleg.

Eks. bruke 3d med høy skjermlys i sola = nedsmelting xD

Lenke til kommentar

prøvde LG's igår å ble mektig imponert. det er ikke noe revulosjonerende, men det var jævli kult å en film jeg så var heeeeelt sykt=)men tror jeg venter til det har vert på markedet en stund får nå er prisene skyhøye på HTC's og LG's siden de er de eneste fåreløbig som har 3D

Lenke til kommentar

Hallo 3D er jo f***ing awesome! Helt annen opplevelse, har dere sett ordentlig 3D??

 

Jeg ser ordentlig 3D hver eneste dag, men du tenker kanskje på den suboptimale jalla-3Den man har på kino osv? Isåfall er svaret også ja.

 

AtW

 

 

men det er jo fult mulig å slå av 3D'en så la oss si at samsong's telefon er egentlig G2 bare med 3D. hvis du får samme telefon bare med 3D skader det jo ikke siden du kan slå av 3D=)

Lenke til kommentar

Hallo 3D er jo f***ing awesome! Helt annen opplevelse, har dere sett ordentlig 3D??

 

Jeg ser ordentlig 3D hver eneste dag, men du tenker kanskje på den suboptimale jalla-3Den man har på kino osv? Isåfall er svaret også ja.

 

AtW

 

 

men det er jo fult mulig å slå av 3D'en så la oss si at samsong's telefon er egentlig G2 bare med 3D. hvis du får samme telefon bare med 3D skader det jo ikke siden du kan slå av 3D=)

 

Kanksje ikke, vi får se, kan hende de må ha et nnet belegg på skjermen feks, som er dårligere på andre fronter.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det jeg tror mange tror er at når en mobil har 3D er at alt (menyer, tekst, applikasjoner etc.) er i 3D, men det er det jo ikke. 3D er et valg du kan velge og bruke når du spiller, tar/ser på bilder eller tar/ser video. Intet mer, og intet mindre.

Lenke til kommentar

Det er mye som sikkert er tøft, men personlig vil jeg mye heller ha en skikkelig smarttelefon som holder mer enn en dag uten lading. Syns Galaxy'en i dag bruker opp batteriet altfor fort, selv om telefonen er konge ellers :(

 

En dag ?? Vi lever tross alt i 2011 og minst 3 dager bør man kunne forvente av dagens mobiler...

 

Men ellers helt enig med deg, batterikapasitet er noe som absolutt er viktig på en mobil :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...