Gå til innhold

Snart klart for TrackMania 2-avsløring (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nadeo er ved siden av Blizzard den utvikleren jeg liker aller best. Ikke bare har de satset på en platform mange utviklere og utgivere mener er død, de har også fortsatt satsingen på denne platformen. Mens utgivere som Epic, Crytek, Infinity Ward og en drøss andre rømmer over på konsollene så snart de får en hvis grad av mainstream suksess, har Nadeo satset på PC-en, og det er jeg oppriktig glad for. I tillegg har de utvist den største respekt mot sine kunder. Spillene har jevnt over vært av upåklagelig kvalitet, og gameplayet er virkelig det som har stått i fokus. Ikke minst har de tilbydd enorme mengder spilletid for en svært rimelig pris. Så all kudos til dem. Kommer glatt til å kjøpe alle kommende Mania-spill!

Lenke til kommentar

Tja,respekten deres harikke akkurat strekt seg særlig langt når det kommer til feks kopibeskyttelse.

 

For meg er ikke dette så griseetterlengtet uten videre, hva gjør det bedre enn TMU som jeg har nå,utenom andre brett og noen bisarre moduser jeg neppe kommer til å bruke særlig mye? Håper de i de minste gjør det lettere å låse opp baner,jeg er lei av "bare folk som er gode i et spill synes det er moro med flere baner"-pisset.

 

AtW

Lenke til kommentar
Håper de i de minste gjør det lettere å låse opp baner,jeg er lei av "bare folk som er gode i et spill synes det er moro med flere baner"-pisset.[/Quote]

Det kan jeg forsåvidt si meg enig i. Det er jo litt bakvendt at kun de flinkeste i et spill skal få tilgang til alt innholdet. Selv synes jeg opplåsing av nytt innhold burde skje på et poengbasert system, der man får poeng etter hvor mye man spiller, ikke hvor flink en er til å kjøre banene. Det samme gjelder dette med å tjene opp byggeklosser til å bygge baner med. Jo mer du spilte spillet, jo flere byggeklosser burde du få tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...