Gå til innhold

Kjempesalg for DC Universe (PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til å selge greit her i Norge også, selv om butikkene kanskje ikke har tatt inn så mye som de burde. Jeg ringte rundt her i Oslo i går og på 4. forsøk fikk jeg napp. På Gamestop på Storo senter fortalte han at de var utsolgte, men han var så grei og sjekket dagens leveranse for meg, og jupp, der var det kommet 5 stk DCUO til PS3. Heiv meg på bussen og kjøpte det sporenstreks.

 

Poppa discen i PS3'n ca. kl 19 i går. Først var det nedlasting og innstallering av system update for PS3 (er en stund siden jeg har brukt den), så var det innstallering av 12gb DCUO, og så var det nedlasting og innstallering av 2.45gb patch til DCUO. Jeg la meg kl 24, og da var det ennå ikke klart.

 

Du kan tro det var bittert i dag å måtte dra på jobb mens DCUO stod klart i stua: "Choose your server."

 

Bare 6 timer til nå....

 

Og, btw, om noen har server-forslag så mottas det med takk.

Endret av Remmos
Lenke til kommentar

Dette spillet er noe av den "hyggeligste" overraskelsen jeg har hatt med et spill på lenge, hvertfall på MMO fronten. Det overrsaker lite at det har blitt en salgs suksess, og dersom SOE snart får rettet opp den feilen som er et "Chat-system" tror jeg dette faktisk er et spill som kommer til å "ta litt av". Jeg for min del trodde ikke det skulle bli så lett å si takk og farvel til alle raids og alle epicsene mine i wow på dagen for å ta fatt på dette spillet! Kan et comic-superhero-action-mmo bli bra? JA! Blir det ikke veldig likt Championsonline og City of Heroes/Villains? NEI! (DCUO Eter de spilla til frokost, og etter en god del patching og finjustering fra SOE sin side kan det nok gulpe i seg WoW en sen ettermiddag)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...