Gå til innhold

Handel og krig i rommet (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overfladisk. Har dog bare spilt demoen på PC, men det er en enkel versjon av X3.

Der X-serien har de fire verdiene utforske, bygge, kjempe og handle så har Darkstar One fordummet alt, utenom kjempefunksjonen. Du kan bygge på romskipet ditt, du kan handle, men systemet er langt ifra så dynamisk som i X3. Det eneste som kanskje er bedre er kamp modusen. Der er muligens DarkStar One noe bedre. Muligens ikke bedre enn Terrain Conflict, men bedre enn Reunion.

Det er hvertfall min oppfatning.

Lenke til kommentar

du er X3 fan skjønner jeg, er likevel stort sett enig vil bare legge til litt..

Man kan også si det sånn att det er spillet for de som ønsker ett mer action-orientert spill og ikke orker å sette seg inn i det massive spillet som X-serien er. Har ikke noe personlig imot X3 men jeg jeg synes action delen er tafatt, hvertfall originalt er det kjipe lyder og puslete effekter.

Er du den meer utålmodige typen som ikke gidder å se på att fabrikken din skal gjøre penger for att du skal bli noe er vel heller Darkstar noe for deg.

Men hvis du liker X3, er nok Darkstar tynt, jeg er enig i det, det er jo imponerede spill med veldi god dybde :)

 

Jeg trur du kan sammenligne Darkstar mer med Freelancer hvis du har spilt det, enn X3.

Lenke til kommentar

Tror det jeg også. Freelancer og Darkstar var ganske like syntes jeg. Min mening var at Freelancer var bedre, bl.a. fordi det hadde en bedre "opplærings" sekvens i starten, når det er såppas mange duppeditter og tekniske finesser som skal læres som det er i Freelancer og Darkstar er dette ganske viktig syntes jeg. Så man ikke sitter og spiller i flere timer/dager og så brått finner ut hvordan man gjør en ting som forenkler en handling.

Lenke til kommentar

Ja... savner Freelancer når vi prater om det! hehe. Har ikke funnet noe kampsystem som jeg har likt like godt som Freelancer, mange som har prøvd men er bare ikke samme følelsen. Men Darkstar er absolutt en av de som har gjort ett hederlig forsøk. så kjetil, hvis du vurderer Darkstar men har muligheten til å få tak i Freelancer så slå til på sistnevnte også. Selv om det er noen år gammelt så er grafikken absolutt funksjonell, ikke stygg å se på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...