Gå til innhold

Yakuza 3-demo ute nå (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha spilt demoen i ca en time så kan jeg si at dette spillet er verdt å kjøpe. Gleder meg allerede til 12.mars....vent nå litt....kom det ikke ut en 2 andre stortitler den måneden? Kommer jeg i det hele tatt til å få tid og penger til alt?

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Har ikke vært borti serien på forhånd, men bestemte meg for å prøve demoen. Til å begynne med synes jeg kamp systemet var knotete og i overkant umoderne, men det kom seg med litt trening. Har også sett et par videoer fra den japanske utgaven litt lenger ut i spillet, og der ser jo slåssingen ganske bra ut (kanskje ikke Bayonetta kvalitet, men dog).

Liker spesielt godt stemingen. Virker som en slags arkade utgave av Shenmue, og det er ikke negativt ment.

 

Bare så synd utgivelsen har klemt seg inn mellom Heavy Rain og God of War 3, foruten alle de andre store navnene som slippes dette halvåret.

Er også et spill nr 4 rett rundt hjørnet (traileren så intent mindre enn fet ut), men dette kan bli droppet i vesten om ikke 3 gjør det bra... Mulig jeg må støtte opp selv om jeg ikke er 100% solgt, da det i grunn virker ganske lovende.

Endret av Galten
Lenke til kommentar

Karaoke greia er ganske gøyal ja :p

Knakk sammen av latter første gang "Hoi-hoi" greia kom

Samme her :lol: Enka sangen syns jeg bare var ennå bedre xD

Dropper God of war og kjøper meg Yakuza 3. God of war får heller vente til jeg får meg en jobb :s

Glad God of War serien aldri har interessert meg jeg -_- Er sikkert ikke dårlige spill, de bare frister ikke...

Lenke til kommentar

Men ja, testet Yakuza 3 demoen i går. Blir litt irritert når det heile veien er slike ting som IDIOT NPC`er som bare svimer rundt når du slosst, animasjoner som kunne vert hentet fra PS1 og litt slakke kontrollere.

Men eg er optimist, og eg tror det ligger en god historie bak her, samt eg er svak for bad-ass yakuza settinger som HELDIGVIS blir levert med herlig japansk voice-acting

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...