Gå til innhold

Sniktitt: Napoleon: Total War (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Altså Arthur Wellesley 1st. Duke of Wellington.

 

Riktig. Lord Nelson var admiral i den britiske flåte, og døde ved Trafalgar. Arthur Wellesley ble belønnet tittelen Duke etter hans kjemping i Spania, og han tok tittelen Duke of Wellington. Jeg har faktisk bodd 5 år i Waterloo, så dette kan jeg ;)

 

OT: Håper at de har forbedret den kunstige inteligensen betraktelig, og fikset bedre fort.

Endret av Oz370
Lenke til kommentar

Bah...

 

Har alle spillene i serien Total War og må ærlig innrømme at Empire er den svakeste av dem alle. Dette fordi at den historiske epoken er slik at enhetene blir for like, en meget irriterende samling av bugs. Kronen på verket er da at CA ga modderne fingern og gjorde det meget vanskelig (om ikke umulig) å lage gode mods. Med Empire kan du bare glemme å se store verk som Stainless Steel.

 

Napoleon er for meg som Alexander add-onet, uspillelig pga episodiske kampanjer. Jeg krever full åpenhet fra dag en.

 

Takke meg til M2TW + Stainless Steel 6.2 :)

Lenke til kommentar

Hva med og fikse alle bugs i empire før de slipper ett nytt spill. Jeg forhånd kjøper aldri noe mere ifra ca før andre har testet det iallefall. Er bare så jævla kjipt etter å spilt i 10-20 timer på en campaign så blir saven enten korrupt ellers så henger spillet seg hver gang man trykker end turn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...