Gå til innhold

Spill Daggerfall gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh salige eventyr.

Daggerfall var det første dataspillet jeg kjøpte etter at vi endelig hadde fått en skikkelig pc hjemme. Husker jeg var helt hekta, men hadde et problem med at om jeg spillte det for lenge av gangen blei jeg sjøsyk/bilsyk. Ikke at dette under noen omstendighet kunne hindre meg. Dette spillet var tidlig ute med en enorm åpen verden, og selv om det meste var datagenerert føltes det fantastisk å gå gjennom denne verdenen på jakt etter en landsby. Husker jeg hovedsakelig spesialiserete meg som en kriger men med magi til å gjøre innbrudd. Tjente avsindig mye penger ved å stjæle om natta og selge om dagen. og for pengene kjøpte man seg hus eller båt.

Dette spillet gir så mye gode minner. rett og slett fantastisk å kunne spille det igjen.

Lenke til kommentar

Ja, faktisk, ser den grønne luggen. :lol:

 

EDIT: Jaja, det var en kortvarig lykke. Det vil jo ikke engang laste ferdig. Etter å ha brukt timer på 14 megabyte alene, "fullfører" den nedlastingen, og da sier det seg selv at den ikke vil installere. Godt jeg ikke brukte penger på dette. :rolleyes:

Endret av Lampelego
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

spilte aldri disse noe særlig, men nyere Oblivion fra Bethesda er jo konge. Blir kanskje en omtale av dette en eller annen gang. Epic news uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...