Gå til innhold

[PC] Norwegian Universe [Minecraft] [STENGT]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du whiteliste : Afterlife_FisH ?

 

Hva er specsa på servern :)?

Du er nå på whitelisten! Gratulerer! (ikke at det er så vanskelig?)

 

Specsa på serveren er 3GB ram, en prosessor som virkelig er overkill og rund 400GB med hardisker.

3GB ram er mer en nokk, siden jeg kjenner en med fulle servere med 40 slots som bare har 2GB ram på sin server.

Lenke til kommentar

Er dette survival, build eller rpg? Eller bare hele pakken mikset ihop?

 

Denne serveren har ikke noe spesielt som er den er dedikert til. Vi er vel mest som en "freeroam" server da, kan du si.

At noen driver med rpg, andre med survival og resten bygger hus, det er poenget med serveren.

Endret av XiM
Lenke til kommentar

Hørtes morsomt ut.

Brukernavn: CptnPenis

 

Er det med eller uten monstere? Har hatt litt dårlig erfaring med dem på MP, plutselig er det en som løper i SUPER-MOTHERFU**ING-LIGHTNING-SPEED og slår meg ned med en gang :dontgetit:

 

Lagt deg til i Whitelist, men husk; Minecraft.net er nede, så du får ikke koblet til serveren ennå.

 

Monster er deaktivert for øyeblikket, men kan aktiverest igjen med få tastetrykk, på brukerenes ønske. Dyr er derimot aktivert.

Endret av XiM
Lenke til kommentar

Kan du whiteliste : Afterlife_FisH ?

 

Hva er specsa på servern :)?

Du er nå på whitelisten! Gratulerer! (ikke at det er så vanskelig?)

 

Specsa på serveren er 3GB ram, en prosessor som virkelig er overkill og rund 400GB med hardisker.

3GB ram er mer en nokk, siden jeg kjenner en med fulle servere med 40 slots som bare har 2GB ram på sin server.

 

Ser man det, enda en Minecraft server som er norske. Det er kjekt og sjå andre som er villig og sette opp server for andre spillere. Syns nå specs var missvisende der er informasjon var ganske mangelfull. Kunne gjerne beskrive hva OS, CPU og RAM du har slik det blir ingen misforståelse, eventuelt skrive kapasiteten for linjen.

 

Blir kjekt og sjå serveren utvikle seg videre, men det er litt feil med ram bruken, men det finner du ut etterhvert :whistle:

 

Edit: Du mener vel at lagringskapasitet er 400 GB?

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Kan du whiteliste : Afterlife_FisH ?

 

Hva er specsa på servern :)?

Du er nå på whitelisten! Gratulerer! (ikke at det er så vanskelig?)

 

Specsa på serveren er 3GB ram, en prosessor som virkelig er overkill og rund 400GB med hardisker.

3GB ram er mer en nokk, siden jeg kjenner en med fulle servere med 40 slots som bare har 2GB ram på sin server.

 

Ser man det, enda en Minecraft server som er norske. Det er kjekt og sjå andre som er villig og sette opp server for andre spillere. Syns nå specs var missvisende der er informasjon var ganske mangelfull. Kunne gjerne beskrive hva OS, CPU og RAM du har slik det blir ingen misforståelse, eventuelt skrive kapasiteten for linjen.

 

Blir kjekt og sjå serveren utvikle seg videre, men det er litt feil med ram bruken, men det finner du ut etterhvert :whistle:

 

Edit: Du mener vel at lagringskapasitet er 400 GB?

Linjekapasiteten er litt opp og ned, men skal se om vi får flyttet den til en plass med Fiber.

HK husker jeg ikke, men CPU er Pentium 4 3,2Ghz og 3GB RAM.

Star i et Antec Twelve hundred av alle ting også :p

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

Kan du whiteliste : Afterlife_FisH ?

 

Hva er specsa på servern :)?

Du er nå på whitelisten! Gratulerer! (ikke at det er så vanskelig?)

 

Specsa på serveren er 3GB ram, en prosessor som virkelig er overkill og rund 400GB med hardisker.

3GB ram er mer en nokk, siden jeg kjenner en med fulle servere med 40 slots som bare har 2GB ram på sin server.

 

Ser man det, enda en Minecraft server som er norske. Det er kjekt og sjå andre som er villig og sette opp server for andre spillere. Syns nå specs var missvisende der er informasjon var ganske mangelfull. Kunne gjerne beskrive hva OS, CPU og RAM du har slik det blir ingen misforståelse, eventuelt skrive kapasiteten for linjen.

 

Blir kjekt og sjå serveren utvikle seg videre, men det er litt feil med ram bruken, men det finner du ut etterhvert :whistle:

 

Edit: Du mener vel at lagringskapasitet er 400 GB?

 

Zero- (Xitoo) sier de riktige speca, jeg hadde de ikke i hodet :)

Lagring er viktig med Minecraft, siden kartet tar så stor plass. Et mye brukt kart kommer raskt opp i 1-2GB, og siden vi håper på og utvide til multi-maps, så må vi såpass med lagring :)

 

mrDave, du er nå på whitelist :)

Endret av XiM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...