Gå til innhold

Desire HD har problemer med SMS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vell nevne det tredje problemet, at alle meldingene forsvinner fra innboksen. Noe flere har rapportert om her på amobil sitt forum. En del av meldingene vil komme tilbake etter en stund når telefonen blir synket med HTCsense, men av en ellerannen grunn blir du logget ut av HTCsense etter oppdateringen, noe som ofte fører til at di siste meldingene dine ikke blir lagret her. Så husk å logge inn igjen etter oppdateringen.

 

Er forøvrig ikke bare meldingsikonet som henger igjen på varsellinjen, har opplevd dette med en del andre ikoner etter oppdateringen.

 

:)

Lenke til kommentar

Oppdatering skaper trøbbel for HTCs toppmodeller.

 

 

 

Man kunne kanskje ha opplyst om at man omgår denne bugen med å laste ned en 3.parts sms klient fra Marked? Jeg bruker Go-sms inntil HTC får "ræva i gear" og fikser problemet. Husk å deaktivere varsling for den originale sms applikasjonen, ellers vil man få dobbel varsling på "noen" av meldingene.

Endret av newnick
Lenke til kommentar

Har samme problemet jeg også. Gjennopprettet til fabrikkinstillinger, og da fungerer det hittil iallefall. Satser på at det kommer en oppdatering som ordner dette snart.

 

Noen som kansvare meg angående HTCsense.com? Jeg er registrert der, men det eneste jeg får tilgang til er å viderekoble samtaler og videresende meldinger, samt lokalisere telefonen.

Jeg kan ikke se eller skrive sms der. Er det noe som er kjent , eller har jeg gjort noe galt?

Lenke til kommentar

Noen som kansvare meg angående HTCsense.com? Jeg er registrert der, men det eneste jeg får tilgang til er å viderekoble samtaler og videresende meldinger, samt lokalisere telefonen.

Jeg kan ikke se eller skrive sms der. Er det noe som er kjent , eller har jeg gjort noe galt?

 

Har forstått det slik at dette kun er åpent for di første som registrerte seg, siden HTCsense enda er under utvikling. :)

Lenke til kommentar

har ingen tro på at htcsense.com vil bli noe bedre. desire hd kom jo på markedet for nesten et halvt år siden, og enda er htcsense.com noe vræl iflg flere. ikke er utvalget noe å skryte av heller. hele 4 widgets der.

 

har forævrig ikke hatt noen sms-problemer, som jeg er klar over ihvertfall. brukt HD siden starten av Desember. siste oppdatering. Bruker handcent SMS. på min Hero så fikk jeg opp et kontaktbilde på et 5-siffer nr hele tiden. Det er vel den eneste sms-buggen jeg har opplevd med Android/HTC

Lenke til kommentar

Kan vell nevne det tredje problemet, at alle meldingene forsvinner fra innboksen. Noe flere har rapportert om her på amobil sitt forum. En del av meldingene vil komme tilbake etter en stund når telefonen blir synket med HTCsense, men av en ellerannen grunn blir du logget ut av HTCsense etter oppdateringen, noe som ofte fører til at di siste meldingene dine ikke blir lagret her. Så husk å logge inn igjen etter oppdateringen.

 

Er forøvrig ikke bare meldingsikonet som henger igjen på varsellinjen, har opplevd dette med en del andre ikoner etter oppdateringen.

 

 

Jeg ble "rammet" av dette problemet, men hos meg forsvant alle meldingene bortsett fra mine 2 siste meldinger også fra htcsense.com.

 

Kjedelig problem, ingen meldinger har dukket opp til no heller..

Lenke til kommentar

Kan vell nevne det tredje problemet, at alle meldingene forsvinner fra innboksen. Noe flere har rapportert om her på amobil sitt forum. En del av meldingene vil komme tilbake etter en stund når telefonen blir synket med HTCsense, men av en ellerannen grunn blir du logget ut av HTCsense etter oppdateringen, noe som ofte fører til at di siste meldingene dine ikke blir lagret her. Så husk å logge inn igjen etter oppdateringen.

 

Er forøvrig ikke bare meldingsikonet som henger igjen på varsellinjen, har opplevd dette med en del andre ikoner etter oppdateringen.

 

:)

Nå gjelder ikke dette selve telefonene fra HTC. Her er det Android som er synderen - i alle fall ser det slik ut.

 

Det ene symptomet er at meldingsikonet sitter fast på informasjonslinjen øverst på skjermen, også etter at man har lest tekstmeldingen og forsøkt å fjerne varslingene.

Hvis man åpner meldingen via varselet, så forsvinner det som det skal. Virker bare som om det ikke er godt nok testet.
Lenke til kommentar

Nå gjelder ikke dette selve telefonene fra HTC. Her er det Android som er synderen - i alle fall ser det slik ut.

 

Det er både ja og nei. At meldingene forsvinner fra telefonen har jeg også lest er et android problem, men at de da også forsvinner fra htcsense.com kan jo bare være et htc problem.

Lenke til kommentar

Har også hatt problemer med dette, og som QwertyC sier er det andre meldingsikoner som henger seg opp, bl.a. ny epost. For å prøve å bedre sms-problemene installerte jeg (rett før jeg leste denne artikkelen) et tredjeparts meldingsprogram (GO SMS), men har ikke så store håp om at det vil fikse problemet.. Håper HTC kommer med en fiks snart!

Lenke til kommentar

Har også hatt problemer med dette, og som QwertyC sier er det andre meldingsikoner som henger seg opp, bl.a. ny epost. For å prøve å bedre sms-problemene installerte jeg (rett før jeg leste denne artikkelen) et tredjeparts meldingsprogram (GO SMS), men har ikke så store håp om at det vil fikse problemet.. Håper HTC kommer med en fiks snart!

 

Har selv problemet med ingen varsling/varsling ikonet henger seg oppe, men etter å ha deaktivert varslinger for sms, og installert GoSms har jeg ikke sett noe til problemet. Man får varsling når man skal, og ikonet forsvinner fra oppgavelinjen når det skal. Leser du på

xda-developers.com så vil du se at denne løsningen fikser problemet. Lykke til.

Lenke til kommentar

Har selv dette problemet. Det presenterer seg enten ved at SMS-varsel for ny melding aldri kommer opp, eller at varselet ikke forsvinner av seg selv fra notification bar.

 

Som nevnt tidligere "løses" problemet ved å deaktivere SMS-notifikasjon fra HTC sin melding-app, og deretter installere en tredjeparts meldingsapplikasjon fra Market (f.eks. Go SMS eller Handcent). Får håpe HTC ordner dette innen rimelig tid :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...