Gå til innhold

For oss med black screen på black ops.


Anbefalte innlegg

Jeg sier oss for jeg håper ikke jeg er alene om dette problemet.

 

Får ikke dette spillet til og fungere.

Først installerte jeg spillet fra cd, hadde så store lagg problemer at jeg reinstallete spillet og la inn nye drivere. Installerte spillet igjen uten noen forbedring. Formaterte pc og la inn de nyeste drivrene igjen. Når jeg skulle installere spillet nå måtte det gå gjennom steam, som tok 5 timer. Når jeg skulle starte opp spillet etter installeringen, stopper det bare ved oppstart. Det kommer opp en svart skjerm med en blå ring som ikke går rundt. Må slå av maskinen manuelt for og komme ut. Noen som har opplevd det siste problemet?

Trenger virkelig litt hjelp her.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er nok ikke alene nei. Har ikke fått annet enn black screen siden jeg kjøpte spillet.

 

Jeg har prøvd _alt_. Ingen at løsningene/forslagene jeg har funnet rundt om kring har fungert. Formaterte til slutt PCen, og prøvde å kjøre spillet etter kun å ha installert nettverksdriver, GPU driver, steam og spillet. Ingen forskjell.

 

Amd 4000+

2Gb ram

Nvidia 240gt

 

Hadde det ikke vært for at mange med langt bedre PC enn meg har hatt samme problemet, ville jeg bare kjøpt nytt HK, CPU og ram. Hva gjør jeg hvis det ikke engang funker etter at jeg har lagt noen tusenlapper i det? Da tror jeg det klikker fullstendig.

 

Kjører alle andre spill helt fint (mw2, bc2, osv). Ser ingen grunn til at riggen ikke skal kunne kjøre BO, selv om jeg ikke klarer "minimumskravene". Det er ikke akkurat noe revolusjonerende ved spillmotoren som skulle tilsi det.

Lenke til kommentar

Nei, det burde ikke være noe problem. Det er spillet som er problemet. Det er få ting som gjør meg så forbannet som å måtte betale for å beta-teste et spill/program. Det tyder på håpløs eller ikke-eksisterende kvalitetskontroll. Jeg sluttet en gang med piratkopiering fordi jeg ikke gadd å bruke tid å krefter på å få et spill til å fungere, når jeg likevel hadde penger til det...

 

Savner info fra treyarch. Jobber de med en patch? Hvilke problemer addresseres i patchen? Det finnes jo så forbannet mange problemer. Det offisielle forumet er nede for maintenance...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...