Gå til innhold

DreamCraft! En MineCraft server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

hmm ingen av dine admins gjør jobben sin all i say !! fy faen

 

banner meg for noshit ja bra med /rules og det er jo faen meg ingen gjør meg til admin så skal du se hvordan det egenkli skal gjøres

vil bare si inkompetente drittonger som er admins nå ? har de kjøpt seg selv eller noe slikt ? skjekk ut adminene på hardwork.no de er waaaaaaaaay better

fra hardwork jeg har erfaring btw og jeg flama ikke som en eller annen kis der inne sa :) si hva faen di vil til meg men ikke låv til og si tilbake ? bra rule det

Endret av Canaye
Lenke til kommentar

hmm ingen av dine admins gjør jobben sin all i say !! fy faen

 

banner meg for noshit ja bra med /rules og det er jo faen meg ingen gjør meg til admin så skal du se hvordan det egenkli skal gjøres

vil bare si inkompetente drittonger som er admins nå ? har de kjøpt seg selv eller noe slikt ? skjekk ut adminene på hardwork.no de er waaaaaaaaay better

fra hardwork jeg har erfaring btw og jeg flama ikke som en eller annen kis der inne sa :) si hva faen di vil til meg men ikke låv til og si tilbake ? bra rule det

 

Kom tilbake når du skriver forståelig Norsk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

sier bare at dine admins rett og slett ikke kan jobben sin ..

 

Helt korrekt!

Jeg slo av en liten spøk:

"Well, since Ive got diamondstools so easy. Its time to griefe!"

 

Så ble jeg bannet av ballinin eller hva han het uten at han faktisk sjekket om jeg i det heletatt gjorde noe.

Applaus for en veldig "god" stab! :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heeei, jeg har spilt på denne serveren her, men når ejg logger inn kommer dette: Inetrnal exception: java.io.IOException: Bad packet id 55 . Hva skal jeg gjøre ???? vil kjapt inn på serveren igjen !!! :S

 

 

Vi jobber med det. :)

 

 

DERE som i notch ? omfg ...

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...