Gå til innhold

Kommentartråd: Chieftec Mesh "v2"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig interesangt prosjekt ;) er ikke så ulikt mitt Aegis kabinett. Men bare så du vet det, den døra som skal på bak HK plata kommer til og bule ut når du drar ledningene bak den. For Chieftec sine kabinetter har så utrolig liten plass mellom døra og HK plata.

 

Men stå på videre ! :) jeg skal værtfall følge med :)

Lenke til kommentar

Veldig interesangt prosjekt wink.gif er ikke så ulikt mitt Aegis kabinett. Men bare så du vet det, den døra som skal på bak HK plata kommer til og bule ut når du drar ledningene bak den. For Chieftec sine kabinetter har så utrolig liten plass mellom døra og HK plata.

 

Men stå på videre ! smile.gif jeg skal værtfall følge med smile.gif

 

 

Å jeg som hadde et håp om att den ikke skulle bule icon2.gif selv om det så litt veldig trangt ut. Har hatt et Chieftec Dragon kabinett før en gang, men da trakk jeg bare viftekabler og sata bak... men nå hadde jeg planer om å trekke alle kablene bak, men men, får vel prøve lell tongue.gif

Takk for kommentaren thumbup.gif

Lenke til kommentar

Ser bra ut smile.gif

Men hvorfor kappet du ut vifte-grillen bake?

 

skal du ha sponsorer?

 

Takk inv_biggrin.gif

 

Jeg kappet den fordi den vifta jeg skal bruker er en slags "turbinvifte" altså det stikker ut en klomp foran, slik at grillen står i veien new_yes.gif

 

Jeg hadde egentlig ikke tenkt på sponsor til dette prosjektet... helt til igår, da fannt jeg ut att jeg må skaffe meg ei ny CPUvifte, så jeg skal snakke med noen lokale datakjeder i morgen om de kunne sponse meg med cpu vifte og eventuelt noen vifter ti kassa inv_biggrin.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...