Gå til innhold

Slipper snerten bærbar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men de klarer fremdeles ikke plassere FN riktig, irriterte meg grønn over det på min MSI bærbar. "<>" knappen er jo også feil plassert, iallefall etter min smak :roll:

Ja, altså er det noen som egentlig bruker "FN" så mye at den er og foretrekke og ha plassert der "Ctrl" oftest er plassert? ...

Altså er det noen spesiell grunn til at noen velger og plassere den der i forhold til ctrl knappen? :)

Lenke til kommentar

Ja, altså er det noen som egentlig bruker "FN" så mye at den er og foretrekke og ha plassert der "Ctrl" oftest er plassert? ...

Altså er det noen spesiell grunn til at noen velger og plassere den der i forhold til ctrl knappen? :)

 

Det er neppe noen som bruker Fn så mye. Det er akkurat derfor ctrl hører hjemme i hjørnet, slik at man lett finner den. Man er vant til at ctrl er nederst til venstre, deretter kommer søppelet man aldri bruker, som Fn og Windows-tasten, og så er Alt rett til venstre for space, og betjenes hvertfall av undertegnede med tommelen.

 

Tommelen er i en slik posisjon at det er lett å trykke på noe som er under hånda uten å flytte den. Det er verre med lillefingeren min, som er svært komfortabel med at den ikke må under hånda for å finne ctrl-tasten. Det går selvsagt an, men det er mer anstrengende for hånda.

 

Kan virkelig ikke begripe hvorfor ikke ctrl kan få stå i fred.

Endret av bolt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...