Gå til innhold

Kommentartråd - Project Crimson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende prosjekt! Gleder meg til å følge med videre! :)

 

Men syntes kanskje ikke den radiatorn ble så pen på toppen av kabinettet ?

 

Enig i det, kanskje den ville blitt finere bak, som på Wikipedersens maskin?

 

EDIT: For ikke å nevne at man kan ha den inni...

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Jeg får se hvordan det blir når jeg får kabinettet og radiatoren i hus.

Bildene er bare en ide og ikke sånn det endelige resultatet blir.

Vil ihvertfall ikke feste radiatoren helt likt som Wikipedersen, da blir prosjektene for like synes nå jeg.

 

Har plass til en 2x140mm rad i toppen, er usikker om det går en 3x120mm inne i kabinettet. Det får jeg svar på når jeg får kabinettet om to uker.

Lenke til kommentar
Vil ihvertfall ikke feste radiatoren helt likt som Wikipedersen, da blir prosjektene for like synes nå jeg.

 

Selvfølgelig ikke ;) Men jeg tenkte bare på en eller annen måte på baksiden, eller en av de andre sidene for den del, men jeg syntes i hvert fall det så litt rart ut å ha den på toppen... Det er i hvert fall min mening ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skal viftene dra luft ut av kassa eller blåse nedover og inn?

 

Jeg har tenkt på akkurat det samme. I min arbeidslogg står jeg nemmelig ovenfor den samme promblemstillingen. Designmessig ønsker jeg at viftene skal være på innsiden av kabinettet slik at de kan sees gjennom vanntankvinduet. Hvordan det vil påvirke støynivået, er for meg ukjent.

 

Når jeg har fått satt opp enn testrigg kommer jeg til å prøve begge løsninger, og deretter sammenligne temperaturer og støynivå (ta sistnevnte med en klype salt, ettersom jeg ikke har noen mulighet for å ta noen desibelmåling e.l.). Jeg kommer til å presantere resultatet i min arbeidslogg.

 

Jeg er også veldig interessert i å høre andres erfaringer rundt dette!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...