Gå til innhold

Anmeldelse: Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Publisert 20/11 faktisk, dere skulle ventet 9 dager til, så hadde dere vært nøyaktig en måned for sent med anmeldelsen. Herrefred Spillverket, anmeldelser som er forsinket med flere uker er rett og slett ikke spennende. Folk har FOR LENGST gjort seg opp en mening om dette spillet er verdt pengene eller ei, og har antageligvis også spilt gjennom spillet 2-3 ganger også. Så dere nettopp publiserte Dragon Age også nå, nok en anmeldelse som er pinlig sent ute. Greit nok at det ikke er så mange seriøse norske spillsider der ute, men dere er milevis unna av å kunne ta primadonna-rollen ...

 

Jeg vet ikke hvor problemet deres ligger. Enten det er late skribenter, en særdeles kleptoman postmann eller nr 1 på hatlista til distributørene, noe må dere gjøre. Og det snarest.

 

--

 

Ja, nå var jeg en anelse spydig, men føler dessverre det er litt fortjent. Og Hr. anmelder, dette var ikke rettet mot deg, så slapp av. Det var heller et forsøk på å gi Spillverket et spark i ræva.

Endret av Gromlin
Lenke til kommentar
Det hender at vi får titler lovlig sent, ja.

Spesielt har vi hatt problemer med at titler som sendes fra utlandet gjerne blir liggende hos posten/tollen noen dager.

 

Vi er klar over problemet, og jobber med det.

 

"Det hender at vi får titler lovlig sent, ja." - Hmm, i mine øyne er det vel heller motsatt. At "det hender" at dere får anmeldelser ut før/på slippdato. At ting blir stoppet i tollen er selvfølgelig kjipt, men jeg sliter veldig med å forstå hvorfor dere tydeligvis er den eneste publikasjonen som sliter med dette? Det kan selvsagt være at dere har postkassa i "særdeles-mistenksomt-nabolag 101", eller distributørene setter verdi på pakka til en kvart million ... Men, det er vel strengt talt ikke tilfelle? Og for å være enda litt vanskeligere, BOGT var en DLC-pakke. Ergo hadde vel en epost til Microsoft med forespørsel om en nøkkel vært tilstrekkelig? Alternativt kunne dere kjøpt pakka den 29, og fått ut anmeldelsen på kvelden den 29. eller tidlig den 30. oktober. Hvorfor dere brukte nesten en måned går liksom ikke opp i opp.

 

Innser forøvrig at denne diskusjonen sporer litt av topic, så om ønskelig kan vi fortsette i "tilbakemelding til Spillverket" - om tilbakemelding er ønskelig, that is?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...