Gå til innhold

Her er november-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testet B7610, og må si at den var herlig rask, veldig "iphone" preg i hvor fort menyene spratt opp. Deilig forfriskning ifra Htc Touch hd som jeg hadde før :)

 

Venter nå gal på N900 men ingen kan bekrefte at den faktisk kommer i november virker det som, har sett ubekreftet dato til både 20.11 og 30.11. Samme gjelder forsåvidt N97 mini i kopperfargen

Lenke til kommentar
hva er best omnia ii eller htc hd2?

 

HTC HD2. Kommer vell også litt an på hva du liker og hvor mye penger du skal bruke. Og hvor mye plass du har i bukselommen ;)

har ikke mye å si hva den koster, men htc hd2 er jo 1000kr billigere med ventelo. og er litt redd for at den blir for stor, men det har 1ghz cpu, omnia ii har 800hz. hd2 har mer ram enn omnia ii. men jeg :dribble: amoled skjermen til samsung. hva skal man velge :hmm: , tror jeg går for omnia ii. har uansett bestilt omnia ii med jeg avbestiller hvis hd2 er mye bedre.

Lenke til kommentar
har ikke mye å si hva den koster, men htc hd2 er jo 1000kr billigere med ventelo. og er litt redd for at den blir for stor, men det har 1ghz cpu, omnia ii har 800hz. hd2 har mer ram enn omnia ii. men jeg :dribble: amoled skjermen til samsung. hva skal man velge :hmm: , tror jeg går for omnia ii. har uansett bestilt omnia ii med jeg avbestiller hvis hd2 er mye bedre.

Jeg ville valgt htc hd2 pga pris, pga cpu og kvalitetsfølelse. Har alltid vært svært fornøyd med lydkvalitet på htc sine telefoner også. Skal du derimot se mye film og tar litt bilder er nok samsungen å foretrekke :) Sånn helt ærlig tror jeg du ville blitt fornøyd med begge to, samsungen var herlig rask den også

Lenke til kommentar
har ikke mye å si hva den koster, men htc hd2 er jo 1000kr billigere med ventelo. og er litt redd for at den blir for stor, men det har 1ghz cpu, omnia ii har 800hz. hd2 har mer ram enn omnia ii. men jeg :dribble: amoled skjermen til samsung. hva skal man velge :hmm: , tror jeg går for omnia ii. har uansett bestilt omnia ii med jeg avbestiller hvis hd2 er mye bedre.

Jeg ville valgt htc hd2 pga pris, pga cpu og kvalitetsfølelse. Har alltid vært svært fornøyd med lydkvalitet på htc sine telefoner også. Skal du derimot se mye film og tar litt bilder er nok samsungen å foretrekke :) Sånn helt ærlig tror jeg du ville blitt fornøyd med begge to, samsungen var herlig rask den også

skal se mye film så jeg går for omnia 2

Lenke til kommentar
Sikler selv på HD2, men den er jammen ikke billig.

 

http://shop.ventelo.no/index.php/Portal/gi...d/1419/action/1

 

med BestPhone koster den 4146,-

 

"Mobiltelefoner og tilbehør til meget lave priser. Alle våre mobiltelefoner selges uten operatørlås. Enkelt for deg, enkelt for oss."

 

Skjønner ikke hvordan dette kan bli så billig... Bestphone har bindingstid på 12 mnd. Koster 129 kr i måneden. Totalpris; abonnement + mobil blir 4846 kr. (Dette står også der)

Kan du forklare meg hvor jeg misforstår? :)

Lenke til kommentar
Sikler selv på HD2, men den er jammen ikke billig.

 

http://shop.ventelo.no/index.php/Portal/gi...d/1419/action/1

 

med BestPhone koster den 4146,-

 

"Mobiltelefoner og tilbehør til meget lave priser. Alle våre mobiltelefoner selges uten operatørlås. Enkelt for deg, enkelt for oss."

 

Skjønner ikke hvordan dette kan bli så billig... Bestphone har bindingstid på 12 mnd. Koster 129 kr i måneden. Totalpris; abonnement + mobil blir 4846 kr. (Dette står også der)

Kan du forklare meg hvor jeg misforstår? :)

prisen har gått opp i går kostet den 4146.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...