Gå til innhold

Apple TV får overhaling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdaterte selv på dagen, og ble utrolig positivt overrasket!

Hele grensesnittet er blitt utrolig mye mer responsivt, og det virker som de har skviset ennå mer krefter ut av maskinvaren, og det er bra :)

Nettradioen er veldig grei, og selvfølgelig har Apple greid å få radio til å se pent ut på TVen.

Fontene er forbedret og knivskarpe i forhold til tidligere, og etter det jeg har hørt oppskalerer den 720 materiale til 1080, utrolig nok :new_woot:

En ting jeg ser dere noterer er avi og mkv som populære formater.. De er vel egentlig kun populære på sider som ThePirateBay og slike, og de leverer jo ikke lovlig materiale anyways, så litt merkelig ting å si... For oss som har opprettet en amerikansk iTunes konto, er Apple TV en gull boks, og det finnes ingenting annet på markedet som kommer i nærheten engang.. Vanlig musikk og hjemmevideoer fra iMovie og bilder fra iPhoto ser nå ennå bedre ut, med Hendelser visning og Ansikter visning på Apple TV..

Super fornøyd med den nye oppdateringen, anbefaler alle til å oppdatere med en gang!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet+241541

Helt utrolig at Apple ikke gidder å få på plass bedre formatstøtte i et ellers godt produkt. Å si at MKV kun blir brukt av pirater, vitner bare om din egen uvitenhet, og ironisk nok for deg som tydeligvis er så opptatt å følge lover og regler, så bryter du Apples egne ved å ha en Amerikansk iTunes-konto (så sant du ikke bor i USA). Jeg er stort sett fornøyd med Apple-produktene jeg har, men av og til blir jeg bare oppgitt over Jobs & Co, som på enkelte områder nekter å godta hva folk flest vil ha.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...