Gå til innhold

Slik blir neste Touch Flo 3D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Manilla ser veldig flott og fint ut, men det krever veldig mye av korttidsminnet på telefonen.

jeg ser at de har tatt enkelte ting fra SPB mobileshell 3.0 og det er bra, men jeg satser fremdeles på å bruke spb.

Jupp, på Xperiaen min gikk jeg fra 70% til 30% brukt minne når jeg gikk tilbake til standard romen og SPB fra touchflo. Men den egentlige grunnen til at jeg gikk tilbake er vel at SPB strengt talt er bedre...

Lenke til kommentar

Og kva med oss som helst vil ha MINDRE glossy drit utover skjermen og heller vil betale for ein smarttelefon med BRA touchskjerm og eit godt, stilreint GUI? HTC har endå ikkje skjønt at denne 3D-gimmicken er envegsbiletten til ein blindveg.

 

Det er ingen kritikk mot hardwaren eller leverandøren i bunn og grunn, men etter en HTC Diamond, TYTN I og II så har eg godt grunnlag og ein salig god grunn for å hetse dei på programvarefronten. Eg var sjokkert over å sjå androiden komme innpakka i den dritten som den kjeme med på Heroen, 3D-flow og glossy drit av ein anna klasse. Det er ein direkte skam mot Tux-nettverka. Det var det siste HTC såg frå meg på både privat og i bedriftssamanheng.

 

Diamonden er til salgs. Skal vi sei gratis til første bydande?

Lenke til kommentar
Og kva med oss som helst vil ha MINDRE glossy drit utover skjermen og heller vil betale for ein smarttelefon med BRA touchskjerm og eit godt, stilreint GUI? HTC har endå ikkje skjønt at denne 3D-gimmicken er envegsbiletten til ein blindveg.

 

Det er ingen kritikk mot hardwaren eller leverandøren i bunn og grunn, men etter en HTC Diamond, TYTN I og II så har eg godt grunnlag og ein salig god grunn for å hetse dei på programvarefronten. Eg var sjokkert over å sjå androiden komme innpakka i den dritten som den kjeme med på Heroen, 3D-flow og glossy drit av ein anna klasse. Det er ein direkte skam mot Tux-nettverka. Det var det siste HTC såg frå meg på både privat og i bedriftssamanheng.

 

Diamonden er til salgs. Skal vi sei gratis til første bydande?

 

Jeg tar den gjerne jeg! Gratis vel og merke... :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...