Gå til innhold

laptop breaker on holliday


Anbefalte innlegg

Hei forum. Jeg må skrive denne posten på engelsk fordi den handler om en her på forumet som leser det jeg skriver (men han kan ikke engelsk) så da skriver jeg denne posten på engelsk.

 

This is the problem: I was on the holliday at my friend house.

 

But when i was there on holliday I carried the laptop that was his laptop and lost it to the ground. Its not working any more. He did not see i drop laptop but is now sad because his laptop does not work any more. But he does not know it is me that is laptop breaker. But he belive that I am the laptop breaker.

 

He says the problem is: that I have to buy new laptop?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du ødela den er det vel rett at du erstatter den også? ;)

 

But he does not know that I am the laptop breaker :yes:

If i was the laptop breaker i would pay,because of something called samvitighet.

 

Hey hvis du kjenner han som skriver dette så bare gå i google translater.

 

eller jeg kan gjøre det enkelt for deg: han her ødela laptopen din.

 

Slutt og kall deg selv en venn, idiot.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA, denne må i "Gullkorn"-kategorien.

Om du ikke vil erstatte den, eller er i stand til å reparere den (det burde da gå an), får du bare la det være. Hadde vært søtere om du ROT13-krypterte hele posten eller noe.

 

Endring:

Haha, er det ikke en eneste forumbruker her som skriver engelsk sånn noenlunde greit?

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Dette er problemet: Jeg var på Holliday til min venn huset.

 

Men da jeg var der på Holliday Jeg bar den bærbare datamaskinen som ble hans laptop og mistet det i bakken. Its ikke fungerer lenger. Han så ikke jeg slippe laptop, men er nå trist fordi hans laptop fungerer ikke lenger. Men han vet ikke det er meg det er laptop breaker. Men han belive at jeg er laptop breaker.

 

Han sier problemet er at jeg må kjøpe ny bærbar PC?

 

Førsteposten direkte fra Google Translate, for å gjøre det enklere om "vennen" til TS kommer innom her. :)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Han klarte på mystisk vis å ødelegge kameratens bærbare datamaskin, og nå lurer han på hva han skal gjøre.

 

ok jeg trodde det var noe sånt. jeg hadde klikka hvis det var min laptop hvis noen hadde ødelagt den

Lenke til kommentar
Problemet til TS er han må kjøpe en ny laptop til kompisen sin fordi han visstnok klarte å ødelegge den. Og kompisen mistenker at TS har ødelagt laptopen hans, men kompisen vet det ikke sikkert. Derfor er TS en feig jævel og nekter for det.

 

 

:mad: du avslører alt når du skriver på norsk og sier det der! La oss håpe denne tråden faller vekk før han leser på forum i morgen. Vil ikke at det skal bli noe baluba og neste gang skal jeg ikke skrive på forum!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...