Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

han er kjedelig i senga..


Gjest Guest_jente20_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jente20_*

Jeg velger å skrive dette innlegget som anonym, ettersom jeg ikke ønsker å bli gjenkjent i forumet. Jeg er jente og har nylig rundet 20. Har en fantastisk kjæreste som jeg har vært sammen med i et par mnd nå. Jeg kan ikke nekte for at han er veldig omtenksom og alltid tar hensyn til meg når vi har sex. For all del, han fingrer og slikker og jeg får orgasmer stadig vekk (også ved samleie). Problemet er bare at jeg begynner å synes at han er kjedelig når vi har samleie. Han elsker å ha sex i misjonær, og det er vanskelig å få han med på noe annet. Hva kan dette komme av? Jeg rir jo også, men jeg merker godt at det er i misjonær han trives best. Jeg har prøvd å komme med forslag til nye stillinger og prøver å snike forslagene inn uten at han skal føle at jeg er misfornøyd. Når jeg nevner det svarer han alltid positivt, men når vi har sex virker det som om han ikke har lyst allikevel. Han vil ikke engang prøve doggy - og av tidligere erfaringer trodde jeg alle gutter trivdes godt med den stillingen. For all del - misjonær er godt det, men når vi har sex flere ganger hver dag blir det litt ensformig for min del. Jeg tenker mye på dette når vi har sex og jeg synes det er leit. Av og til skulle jeg ønske at han bare kastet meg rundt i en ny og spennende stilling, det kunne til og med ha vært litt brutalt, bare han gjorde det på eget initiativ.

 

Noen som sitter på en forklaring? Lignende erfaringer eller forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har lignende erfaringer, jeg er gutt og kama sutra kan gå i spagaten og bruke sexhusker lengst dit hvor pepperen gror. Sex er ikke godt pga dens variasjon i stillinger.

Det handler vel ikke bare om forskjellige stillinger for at sexen skal være variert, det er det eneste jeg vet for sikkert. Uerfarenheten min tilsa at jeg måtte skifte stilling ofte og prøve mye nytt, men det blir ofte slitsomt.

Så til det du spør om, alle gutter elsker ikke doggy, om du feks har feit rompe og han ikke vil se den så liker han ikke doggy. Det eneste jeg vet for sikkert er at god sex ofte kommer av god kommunikasjon. Om du er redd for at han skal bli såret om du sier at du vil prøve nye ting og at det tenner deg så kan det jo hende forholdet ikke er så bra som du tror?

Lenke til kommentar

Sett dere ned sammen og se gjennom denne siden. Der er det en drøss av stillinger, kanskje det får han interessert. Doggy er gøy når det dreier seg om røff sex, men intimiteten er ganske fraværende der, kanskje det er intimiteten han liker ved misjonær? Den kan man oppnå med mange andre stillinger.

Lenke til kommentar

Kommunikasjon er en fin bil...

 

 

Du må ta det opp med han i klartekst, ikke "hinte" frempå og forvente at han skal skjønne hva du mener. Vi mannfolk er enkle sjeler som må ha det inn med teskje. Og hjelper ikke det, så er du selv nødt til å ta initiativet i senga. Det verste som finnes er kvinnfolk som forventer at mannen skal vite nøyaktig hva de tenker på og plager de. Det blir som kona som sa til meg at jeg IKKE skulle kjøpe noe dyrt til henne på bursdagen. Greit sa jeg, og kom hjem med en CD-plate kjøpt på Statoil. Da ble det huskestue og tuting hele kvelden, fordi det hun egentlig mente var at jeg skulle kjøpe en dyr klokke som hun hadde ønsket seg lenge. Og dette skulle jo selvfølgelig jeg vite!

 

Joda, jeg kjøpte klokka, men måtte jo plage henne litt :D

Lenke til kommentar

Uansett er det bedre å ta opp at du er misfornøyd enn at du ikke sier det klart og at du blir lei av sex uten at han skjønner hvorfor.

Sex i samme stilling på samme sted hver gang er dritkjedlig, men det er ikke sikkert han gjør det fordi det er det eneste han liker. Det kan like gjerne være at det er den eneste stillingen han føler seg komfortabel med. Mange sliter med selvtillitten i senga, og at han kanskje er redd for å prøve nye stillinger i frykt for at det blir vanskelig og pinlig. Sleike, fingre og pule i misjonær er jo det minst avanserte man kan gjøre i senga, og det kan hende han føler at han må tilfredstille deg 100% av tiden i senga for at du skal like det. Foreslå ting når dere er i senga. Si at du vil prøve og ta intiativet selv. Om problemet er som jeg nevner her, så legg gjerne på litt ekstra stønning for ikke å mate frykten hans, uansett om det ikke er så ekstremt digg som det pleier

Lenke til kommentar

Kontroll kontroll kontroll kontroll!

 

Gi kar'n din klart tegn på at det ikke kan regnes som naturlig at han holder ut at ei jente han er glad i rir han over tid. Selv bør du heller ikke ha store forventninger. ;)

 

Tror han er redd for å skuffe deg når det er du som tar kontrollen.

 

Det er fort gjort når man selv ikke styrer takta. ;)

Endret av Grubl
Lenke til kommentar

hehe, ja, de kan godt være litt mer lekne. Det er veldig forskjell på jenter.. det kan jeg si med sikkerhet. Men ofte forventer de litt for mye uten å gjøre noe artig selv. De burde jo skru seg rundt i en herlig posisjon på et nyderlig sted og gjøre seg tiltrekkende. Det beste som er, er lekne jenter som er aktive. Endog ikke overdominerende.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente20_*
Trådstarter: Du har aldri tatt i betraktning at din elsker oppfatter baken din som uattraktiv?

29/6 skrev jeg

"Så til det du spør om, alle gutter elsker ikke doggy, om du feks har feit rompe og han ikke vil se den så liker han ikke doggy."

 

hehehe. Vi er inne på noe.

 

Joda, det kunne vel vært et alternativ det. Men jeg er liten og nett, og veit at han elsker rumpa mi så det er nok ikke der problemet ligger gitt. Ser at jeg formulerte meg dårlig i det første innlegget, for jeg veit selvfølgelig at ikke alle liker det samme.

Jeg har faktisk prøvd så godt jeg kan. Jeg prøver å "vri" meg rundt i andre stillinger, jeg sier "vil du gjøre sånn og sånn" osv. De få gangene han blir med ender han opp med å si "misjonær" nesten med en gang, og så er vi tilbake der igjen. Derfor stemmer det heller ikke at jeg bare ligger der og har store forventninger til ham uten at jeg gjør noe selv.

I forhold til det med selvtillitt er jeg passer jeg på å skryte av han. For all del, det han gjør gjør han bra og han fortjener å høre det. Jeg ønsker bare at vi skal variere litt for at det skal bli mer spennende.

Lenke til kommentar

Men herregud da jente, du må fortelle han hva du vil! Ikke "vri" deg rundt og hinte. Fortell han at du vil prøve nye stillinger og være litt kreativ i senga, og hvis han så mye som hoster "misjonær", så tupper du han nøttene og ber han besøke frøken høyre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
han mener selv han "kommer for fort" i andre stillinger enn misjonær. så da har vi litt å øve på :)

Doggystyle er den stilling hvertfall jeg kommer fort i. Men ved å ha kontrollen kan man regulere tempoet +++ for å få det til å vare lengre. Dessuten er det jo bare litt kosing (du har vel ikke noe i mot en 5-10 minutters pause) så kan man kjøre på igjen ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...