Re-Offender Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hvordan få plass til 3stk. 120mm radiatorer i et Midi-tower og enda ha god plass etterpå? Er enda ikke ferdig med prosjektet, og det har blitt endel custom løsninger Enjoy.. Endret 31. mai 2009 av ArcticOC
Re-Offender Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Skrevet 31. mai 2009 (endret) Fikk svært hyggelige temperaturer og systemet er så og si 100% lydløst Endret 31. mai 2009 av ArcticOC
Truls84 Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Nydelig. Hvorfor har du ikke PSU helt inne i kabinettet? Så litt hardcore ut med den montert slik den er nå, gir meg ideer=)
Betroz Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Nydelig. Hvorfor har du ikke PSU helt inne i kabinettet? Så litt hardcore ut med den montert slik den er nå, gir meg ideer=) Fordi Corsair HX1000W er for lang.
Re-Offender Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Skrevet 10. juni 2009 Nydelig. Hvorfor har du ikke PSU helt inne i kabinettet? Så litt hardcore ut med den montert slik den er nå, gir meg ideer=) Hehe.. hardcore? det er som Betroz sier, Corsair HX1000 er en ganske stor PSU og jeg har et relativt lite miditower, så for å spare litt plass her og der har jeg måttet gjøre et triks eller to. De PSU spacerne er lette å lage, bare å bruke "festepinner" for hovedkort for å dra PSU lengere ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå