Gå til innhold

Sikkerhetsoppdatering for Safari


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7
Selvsagt er det sikkerhetshull.

 

10.5.7 har også kommet, igår kveld faktisk.

 

Jeg vet jo det da, jeg bare sa hva mac-fag'ene sier.

Vet jo at det er bare tull at Mac ikke har sikkerhetshull.

 

Isåfall kan jeg opplyse deg om at dette gjelder windows maskinen du sitter på også, da dette hullet gjelder nettleseren safari og ikke Mac som sådan.

 

@Newton: Han har bare nettopp lært seg et nytt sleng-ord han har lyst å bruke. Et idiotisk et også..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Jeg vet faktisk at det også gjelder Windows maskinen jeg sitter på ZeVs^, og det jeg mente med "Mac-Fags" er også kalt "Mac-Fanboys" eller slike som bare promoterer Mac, og sier alt annet bare suger kuk, og at Mac aldri har hatt sikkerhetsproblemer og virus, og slike ting.

Det var ikke meningen å fornærme Mac operativsystemet, fordi jeg vet at det er ett veldig bra operativsystem, saken er bare at jeg er lei av disse som går rundt og sier att alt annet en Mac er dritt.

 

:)

Lenke til kommentar

Vel, LooperNor, dersom du kjenner noen slike "Fags" så synes jeg du skal ta den diskusjonen med dem. Jeg har imidlertid aldri sett noen slike ytre seg slik her i forumet, med påstander om at Mac ikke har sikkerhetsproblemer og at alt annet suger...så du feilberegner nok ditt publikum her... ;)

 

PS. Hvorfor ikke diskutere det folk her faktisk mener/sier i stedet for å komme trekkende med dine Fag-venner? Du vil sikkert ikke at noen skal mistenke deg for å bedrive stråmannsargumentasjon eller trolling, eller hva?

http://wiki.diskusjon.no/index.php/Stråmannsargument

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Første post var vel egentlig ment som en liten spøk på vegne av flere slike "Fags" som jeg har sett både her på forumet, og på andre forum og nettsider (Spesielt www.facepunch.com og www.youtube.com (Applesoldier er kjent for sine meninger på Youtube forresten).

Og som sagt i første post, så synes jeg det er veldig bra att Apple uansett ordner opp, men kanskje vi skal bevege oss tilbake til den diskusjonen, istedenfor å diskutere om det er Mac-Fags eller ikke på forumet :)

 

(Fun fact: Opera 10 sin stavesjekk har ordet "Mac-Fags" innebygd)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...